reisgenoot gezocht voor reizen en vrijwilligerwerk in Cambodja augustus/september2013

Hoi medereizigers,

Ik ben opzoek naar een leuke reisgenoot (man of vrouw) die graag mee wil naar Cambodja voor een rondreis en vrijwilligerswerk.
Ik wil in september (4wkn) namelijk vrijwilligerswerk doen (ergens bij Siem Reap in de buurt). Ik ben een student Geneeskunde en ga daar helpen bij de medische post. Op diezelfde plek (zelfde organisatie dus ook) zoeken ze in die periode nog iemand, voor de medische post of om engelse les te geven op het schooltje.

Het is een super leuke en goede non-profit organisatie die de lokale bevolking helpt. Er is daar een vrijwilligershutje waar we verblijven samen met 4 (wees)kinderen uit dat dorp, het lijkt mij geweldig om tussen de locale bevolking te wonen en te leven en daarnaast ze ook te helpen. In het weekend ga je met de tuktuk terug naar Siem Reap en heb je vrije tijd (van ma t/m vrij na het avondeten ook vrij hoor).

Aangezien het vrijwilligerswerk in september is, zou ik graag in augustus 3/4 weken willen rondreizen. Het liefst in Cambodja, maar niets staat nog vast! Ook wat betreft reistijd ben ik nog wel wat flexibel en doe ik het graag in overleg.

Wie wil er mee? :slight_smile:

stuur dan ff een mailtje naar bloempie550@hotmail.com

1 like

Ik heb je zojuist een email gestuurd,

Groetjes Loes