Reisgenoot gezocht voor Londen in juli 2009

Hallo allemaal,

Door ziekte kan ik helaas niet meer op reis.
Iedereen die gereageerd heeft; bedankt.
Voorlopig zit er geen vakantie in voor mij.

Groetjes,
Fayka

Hoi Fayka,

Ik zat er over na te denken om van de zomer richting London te gaan. Weet nog niet hoelang ik er kan verblijven maar het zou wel zo gezellig zijn om met een reisgenootje op verkenning te kunnen in London. Hoe lang wilde jij zelf weg en wat is de data dat jij weg kan?

Op 18 juli begint mijn vakantie, dus dan zou ik wegkunnen. Het liefst zou ik er een week of langer willen blijven, zodat ik een goede indruk van Londen krijg.
Wat zijn jouw plannen?

Hoi Fayka,

Ik zou op zijn vroegst begin augustus weg kunnen. En een week is ruim voldoende om een goede indruk van de stad te kunnen krijgen. Ben er een aantal keren geweest maar dan voor een weekendtrip waardoor je weinig gelegenheid hebt om veel van de stad te zien. Zomers struinen door London en de gezellige wijkjes, parkjes…ik heb er veel zin in.

Begin augustus zou eventueel kunnen, maar ik heb alleen de eerste week van augustus nog vakantie.
Wanneer kan jij precies weg?

heyhey,
ik wil ook al heel lang erg graag naar londen.
ik ben zelf 32 jaar.
mischien kunnen we samen gaan dan?
ik hoor wel van je.

groetjes

Hoi Den76,

Dank je wel voor je reactie.
Ik dacht even dat mijn oproep uit het zicht verdwenen was.

Groetjes,

Hoi,

Hoe lang wil je naar Londen?

groetjes Saskia

Hoi Fayka,

Ik ben zelf ook nog nooit in Londen geweest, dus het lijkt me enorm leuk om de stad eens te gaan ontdekken. Ik heb vanaf 11 juli 6 weken vakantie, dus genoeg tijd voor een weekje weg. Misschien heb je ondertussen al een reisgenoot gevonden, maar ik dacht ik stuur toch nog even een berichtje.

Gr. Isabel