hoihoi
Dit najaar wil ik graag 3 weken rondreizen in Panama. Globaal is het plan om een paar dagen in Panama stad te blijven om deze stad te leren kennen. Daarna wat van het land te gaan zien (jungle en zuidkust). Tenslotte verder reizen naar het noorden om daar enkele eilandjes te bezoeken.
Helaas is er niemand in mijn directe omgeving die mee wil/kan. Alleen is ook maar alleen dus wellicht is er iemand met dezelfde plannen? Het lijkt mij leuker om deze reis samen met iemand anders te doen.
Ik ben een jongen van begin dertig en hoop op een paar leuke reacties!
groet Michel
Goeiedag Michel, ben 37 jarige avonturier en ben ook die periode van plan om te reizen. Ben er alleen nog niet uit waarheen juist. Heb je al geinformeerd naar het weer in die periode? Kdacht dat het dan wel regenseizoen is in die periode… Grtz. Hans
Hoi
Klopt in september zit je in Panama wel midden in het regenseizoen, maar aan de andere kant is het regenseizoen van april tot december dus bijna het hele jaar. Ik zit nu ook te denken aan Maleisië, lijkt me ook erg mooi en wellicht ook makkelijke bereisbaar.
Hoi
Klopt in september zit je in Panama wel midden in het regenseizoen, maar aan de andere kant is het regenseizoen van april tot december dus bijna het hele jaar. Ik zit nu ook te denken aan Maleisië, lijkt me ook erg mooi en wellicht ook makkelijker bereisbaar.