Hallo Allemaal,
Het is een beetje vroeg, naja vroeg, je kan nog maar 2 weken reageren op kaarten voor de Olympische Spelen van Londen en ik wil daar ontzettend graag heen!
In mijn kennisen/ vrienden kring hebben ze het allemaal niet zo op sport, Londen etc en vinden ze het ook nog veel te vroeg om nu al een vakantie voor 2012 te gaan boeken.
Omdat ik niet alleen naar de Spelen wil ben ik opzoek naar een reisgeno(o)t(en)
Dus heb je ook zin om daar heen te gaan? Dan hoor ik het graag!
Owja sporten die ik graag zou willen zien: Hockey, Zwemmen, Turnen, Tennis, Synchroonspringen
Groetjes Esther
Klinkt goed! Had er zelf nog niet echt over nagedacht, maar het lijkt me wel heel erg leuk om daar bij te zijn
Wat zijn de kosten van de kaartjes, en hoe lang denk je ongeveer te gaan? Het begint geloof ik eind juli, toch?
Hoi hoi, kaartjes varieren vanaf 20 pond tot het duurste van 4000 pond. Overigens wil k het zo duur niet marken. K wil in de eerste week a tien dagen gaan. Kan je miss ietsover jezelf vertellen en naar welke sporten je voorkeur gaat?
Dat was snel
Dat valt opzich nog wel mee. Heb je een site waar je al die prijzen kan zien?
Ik ben Gert 20 jaar. hou van reizen en andere culturen! Jij? Uhmm…Zou graag willen gaan naar ; tennis, hockey, zwemmen. Maar ik vind alle sporten wel leuk 
Heey Esther,
Ik ben Wouter en ben 19 jaar.
Ik wil net als jij heel erg graag naar de olympische spelen.
Ik ben al bezig met regelen, en heb al wat keuzes gemaakt
met betrekking tot tickets,
Ik wil graag de 1e week gaan, om ook de openingsceremonie in het stadion bij te wonen. verder gaat mij interesse uit naar zwemmen, wielrennen, turnen en voetbal.
misschien kunnen we samen gaan, samen is leuker dan alleen
groetjes,
Wouter