reisgenoot gezocht Malaga 22/5/2014 t/m 28/5/2014

Hallo, ik woon in Genk en ben 52 jaar maar zie er veel jonger uit en gedraag me ook veel jonger, waarschijnlijk omdat ik jonge vriendinnen heb. Ik zie er goed uit maar krijg helaas geen foto geplaatst. Die zal ik dus later moeten mailen aan kandidaten. Ik ben positief ingesteld. Ik heb een hogere opleiding genoten en vind het leuk om te praten maar stilte kan ik ook appreciëren. Ik hou van strand, af en toe een drankje, lekker eten, shoppen, cultuur, wandelen, enz. Ik heb mijn relatie verbroken maar onze reis naar Malaga was al geboekt en betaald. Ik verblijf in Malaga in hotel Molina Lario, een zeer goed hotel. Ik was hier al eerder en ben altijd super tevreden geweest. Ik zou graag iemand meenemen die in (Belgisch of Nederlands) Limburg of Noord-Brabant (Nederland) woont, niet te oud is, bij voorkeur iemand met humor en die geniet van de leuke dingen in het leven. Neem gerust contact op zodat we elkaar kunnen leren kennen.

Hoi Fleur, welkom op Wereldwijzer! Je kunt je oproep het beste plaatsen in ons Reisgenoten of Reisgenoten-Spanje forum.
Daar maak je meer kans om een medereiziger te vinden.

Hallo Fleur,
ik ben net ingeschreven op deze site.
Dus ik hou me nu wel effe bezig… Een heleboel te vinden/lezen!
Ikzelf ben al een paar keer in Andalousia geweest en dat is wel het mooiste deel van Spanje(voor mij althans) en wil er binnen enkele jaren graag gaan wonen.
Al zal ik nog lang niet met pensioen zijn… word deze zomer 46j.
Daarom ben ik de laatste jaren enkel nog in Zuid Spanje geweest, hoe meer je er rondrijdt en ontdekt hoe beter je een beeld hebt van de streek.
Maar nooit op hotel… meestal een app.
Dit was ook met mijn toenmalige partner maar die relatie heb ik recent verbroken.
Eigenlijk zoek ik een nieuwe vriendenkring en het liefst zijn het mensen die ook interesse hebben in Zuid Spanje.
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe hieraan te beginnen.
Al lijkt mij een weekje vakantie naar Malaga zalig.
Weet niet of ik dit kan inplannen met mijn werk en of ik daar het budget nog voor heb, mijn wagen heeft enkele reparaties voor de boeg…
Toch fijn jouw durf te lezen!
Misschien tot mails.
Gr.
Maginn