Reisgenoot gezocht juli/aug. in China vrijwilligerswerk!

Hoi ben 21 jaar en ben van plan om van de zomer (vanaf begin juli) ongeveer 4 weken naar China te gaan. Ik zit echt aan juli/augustus vast ivm school.

Ik ben van plan om in China vrijwilligerswerk te gaan doen zoals engelse les geven aan kinderen. Ik heb al gekeken bij organisaties als Activity International etc. en misschien dat ik via hun weg ga.

Mocht je dit nou lezen en geinteresseerd zijn en dit ook van plan zijn, laat dan even een berichtje achter.
Of heb je ervaringen met deze organisaties, ben ik ook wel benieuwd

Groetjes!

Hoi!

Klinkt leuk! Ik ben zelf ook 21 jaar en vertrek 5 juli naar China/Tibet om rond te reizen/vrijwilligerswerk te doen.

Ik wil eigenlijk aan een kort project meedoen van ong 2 weken zoals bijv ook lesgeven in Engels of in een pandareservaat ofzoiets mee te werken. Daarna wil ik verder rondreizen.

Heb je al echt plannen gemaakt of nog een beetje aan het kijken?

hey,

Ik ben zelf 20 jaar, en ik ben ook van plan om in de zomer naar china te gaan, ik wil het liefst ook eerst een tijdje vrijwilligerswerk gaan doen maar daarna wil ik een korte rondreisje in china maken. Ben je nog steeds van plan om te gaan ,want ik heb zeker interesse!
groetjes

Hey allemaal!

Heb eergisteren een 22-daagse reis van Shoestring naar China geboekt op 16 juli. Ook ik zit gebonden aan de schoolvakantie, in juli studeer ik af maar in september begin ik weer met een nieuwe studie ;)…

Heb me alleen ingeschreven voor de reis…en ben een vrouw van 21jr. Mochten er meer mensen zijn die met hetzelfde idee rondlopen, let me know ;)! Altijd leuk natuurlijk…

Groetjes,
Suzanne :zon02: