Mijn naam is Gitta en ik ben 22 jaar. Over een maand ben ik klaar met studeren en voordat ik op zoek ga naar een baan wil ik gaan genieten van mijn vrijheid in Indonesië. Ik ben van plan om in april of mei naar Java te vertrekken. Na Java ben ik van plan om naar Sulawesi te gaan.
Graag begin ik mijn reis met een leuke reisgenoot. Is er iemand die ook naar Indonesië gaat en samen met mij Java wilt verkennen? Ik hoor het graag!
Hoi Gitta,
Ik ben ook rond die tijd in Indonsië. De eerste 2 weken van mei ben ik in Thailand maar daarna weer terug in Indo.
Hoe lang ben je van plan te blijven?
6 tot 8 weken. Het gaat mij voornamelijk om een reisgenoot voor de eerste dagen, zodat je samen kunt wennen en met iemand de eerste indrukken kunt delen. Het zou helemaal leuk zijn als er iemand is die samen heen wil vliegen.
Ik vertrek 15 april vanaf Schiphol naar Jakarta, van daaruit (16 april, 's ochtends) ga ik met de trein naar Yogyakarta. Van daaruit ga ik mij orienteren op de rest van mijn reis. Ik hou van een actieve en sportieve vakantie. Op 13 mei vlieg ik weer terug vanaf Jakarta.