Hay! Ik ben Thijs, 21 jaar wonend in Tilburg. En ik heb besloten in december mijn nieuwjaar te beginnen in een van de meest beroemde steden ter wereld, namelijk Las Vegas!
Ik heb inmiddels geboekt voor een tweetal weken, namelijk van 23 december 2008 t/m 6 januari 2009. Althans, de vlucht. Ik heb voor de rest niets gepland, maar de bedoeling is naast Las Vegas ook eens een auto te huren en bijvoorbeeld richting LA te rijden.
Ik hou van reizen en zoek nog (een) reisgeno(o)t(e)(n) die zeker zin hebben om mee te gaan. Wie je bent, wat je doet en waar je vandaan komt doet er niet zoveel toe, als het maar klikt om gewoon gezellig twee weken rond te banjeren in de VS. De enige eis is eigenlijk dat je absoluut niet gokveslaafd ben, daar zit ik niet op te wachten, zeker daar niet.
Voor geintereseerden, ik heb connecties bij een grote vliegmaatschappij, en voor 1 oktober kan ik nog het een en ander regelen qua tickets (kortingen tot 40%). Ik vlieg zelf ook op deze airline, dus mocht je meegaan kan ik je ticket meteen onderbrengen in een hogere klasse.
Mocht je dus geintereseerd zijn, laat het gauw weten! Ik hoop op minimaal 1 persoon, haha.
Hey Thijs!
zelf was ik ook al van plan om oud&nieuw in New York te vieren, en ook al van plan om ooit eens naar Las Vegas te gaan. dus jouw oproep lijkt me wel wat. zelf ben ik ook 21, overdag werk ik, en s`avonds ga ik naar school. ik moet enkel nog even kijken of ik dan dus vrij ben en hoeveel het ongeveer gaat kosten…
dus als alles meezit en het klikt een beetje, ga ik graag mee.
Tjow Johan
Johan, cool! Ik heb ook New York ook mijn lijstje staan, maar daar het is me iets te koud tijdens Oud & Nieuw, hoewel ik ooit nog wel eens de “Ball Drop” wil zien op Time Square. Maargoed, Las Vegas dus!
De dagen die ik gepland heb zijn in de weken wanneer de scholen dicht zijn (ik werk zelf in het onderwijs) dus dat moet ook wel passen voor jou, denk ik. Ik geloof dat alleen de laatste 2-3 dagen in de week valt waar de meeste scholen weer begonnen zijn.
Wat financien betreft, daar komen we wel uit, ik ben de beroerste niet en heb her en der nog wel connecties voor goedkopere onderkomens etc. die we eventueel kunnen gebruiken.
Ik zou zeggen, laat even je e-mail of MSN/Yahoo adres achter, dan kunnen we eens kijken of we er uit komen!
oké dan! zelf ben ik namelijk nog nooit in Amerika geweest, zelfs nog nooit uit Europa dus voor mij wordt het allemaal heel nieuw. mail me, of voeg me maar ff toe op msn johan_raggers@hotmail.com en dan komen we er wel uit.
Tyow