Reisgenoot en verpleegkundige gezocht (reis Kenia, Tanzania en/of Zanzibar)

Hallo, ik ben Kristof (37j) uit België. Door een sportongeval ben ik rolstoelgebruiker geworden. Een aantal keer per jaar probeer ik te reizen met vrienden, kennissen en/of reisgenoten. De volgende reis zou ik graag een combinatie van Kenia, Tanzania en/of Zanzibar willen doen in de loop van november 2012 voor 2 à 3 weken. Voor deze reis ben ik op zoek naar een verpleegkundige of verzorgende die me tijdens deze rondreis kan begeleiden en persoonlijke hulp kan bieden. Opzoek naar m/v die een beetje avontuurlijk en positief ingesteld is.

Hopelijk tot gauw!
Groetjes, Kristof

Hey kristof;

Ik heb interesse om mee te gaan; Kan je me wat meer laten weten op “waisdat@live.be” aub ?

Groetjes, Lisa

Hoi Kristof ,
Ik vind het geweldig dat je je niet laat weerhouden om te reizen doordat je rolstoel afhankelijk bent.
Is je reis nog doorgegaan en met Lisa ?
Ik vraag dit puur uit belangstelling en nieuwsgierigheid of het goed is gegaan.
Ik ben zelf verpleegkundige en zou graag ook iemand een plezier willen doen om hem/haar te begeleiden omdat ik zelf weet hoe fijn het is om te reizen
Hartelijke groet, Monique

Beste Monique,
Bedankt voor je reactie. De reis naar Tanzania en Kenia is inderdaad doorgegaan maat niet met Lisa.
Het soms niet evident om als rolstoelgebruiker toffe en iets meer avontuurlijke reizen te maken, maar het heeft me nooit tegen gehouden!!

Ondertussen heb ik een eigen reisorganisatie opgestart voor reizen voor personen met een tijdelijke of permanente fysieke beperking, WeTravel2, www.wetravel2.eu. En soms zijn we opzoek naar mensen die één van onze reizigers zou willen begeleiden op vakantie. Als je interesse hebt, kan je zeker eens een kijkje nemen op ons website… en wie weet, kan je één van onze begeleiders worden :)!!

Groeten,
Kristof

Hoi Kristof,
Ik hoop dat je een fijne reis hebt gehad al is het vast al even terug .
Wat een prachtige website en wat wat een positief initiatief !
Ik hou dit zeker in gedachten voor mensen die hier gebruik van zouden willen maken
en mocht je nog eens een verpleegkundige nodig hebben dan hou ik mij aanbevolen