Reisgenoot(e) gezocht!
Roadtrip van maand op scooter door Portugal
Voor de periode van 24 juli tot 25 augustus 2018 (of een gedeelte daarvan) ben ik op zoek naar een vrolijke en ondernemende reisgenoot(e) die het net zo gaaf lijkt als mij om op eigen tempo op een scooter door Portugal een roadtrip te maken.
Samen reizen is een stuk leuker dan alleen. Daarom ben ik al een tijdje op zoek naar een reisgenoot maar heeft tot nog toe niemand tijd en/of geld. Vandaar inmiddels deze oproep.
Zelf ga ik sowieso en heb ik de vliegtickets al geboekt en de scooter al gehuurd.
Dezelfde vliegtickets en de scooter zijn echter makkelijk bij te boeken.
Ik ben 20 jaar, een ondernemend persoon en heb ruime reiservaring.
Mijn idee is niet om veel op het strand te liggen maar om echt actief en ondernemend aan het roadtrippen te zijn en daarin rust te pakken wanneer nodig. Echt van de natuur en cultuur van Portugal genieten dus en daarnaast zeker af en toe het strand op maar absoluut niet alleen een strandvakantie.
Daarnaast ga ik graag daar dingen ondernemen als snorkelen, duiken en varen bij de zee maar ook hiken in de natuurparken.
Ik houd absoluut van een biertje maar niet van feesten, wat ook goed kan in Portugal.
Voor de financiële details graag contacten. De vakantie is net zo duur te maken als we zelf willen. Portugal is echter een goedkoop land. Een scooter voor een maand huren kost bijvoorbeeld slechts €150,-.
Mannelijke of vrouwelijke reisgenoot maakt mij niet uit, delen van hetzelfde idee wel.
Voorwaarde voor de reis is het minimaal 18 jaar zijn, in het bezit zijn van een rijbewijs en op een scooter durven rijden. (is erg makkelijk)
Ik hoop dat iemand dit idee heel enthousiast heeft gemaakt.
Voor het reageren of de vraag naar meer informatie graag een telefoontje of een appje naar 06-45137194.