reisgeno(o)t(en) gezocht voor januari 2010!

Hoiii reigenootjes!

EErst en vooral een gelukkig 2010, aan ons om de voornemens waar te maken! Ik probeer in elk geval de mijne waar te maken door een reisje te doen in Januari 2010. Nogal short notice dus i know.Ik zou graag naar het Midden-Oosten of ergens in Europa is evengoed!

Jammer genoeg is mijn vriendenkring druk bezet dus vandaar mijn oproep of er nog mensen zijn met hetzelfde idee? Het zou in elk geval tof zijn niet alleen te moeten vertrekken.

Ikzelf ben 23j, woon in België en wil echt dolgraag zo snel mogelijk op reis. Ik hou van de plaatselijke cultuur te ontdekken, natuur en nieuwe mensen te leren kennen. Wat bestemming betreft ben ik zeer ruimdenkend dus alle voorstellen zijn welkom! Mijn mailbox zit nog lang niet vol…:chin:

HOpelijk tot gauw!
Grtz, Wesley

Als je nou eens je mailadres zend dan ontvang je binnenkort een mailtje :stuck_out_tongue:
Beste wensen voor jou ook.
Ik ben 24j, kom uit België en kan niet wachten om op reis te vertrekken. Hoewel januari nu echt wel heel heel kort is

Heb je intussen al plannen gemaakt? Ik heb op m’n lijstje nog een hele hoop landen staan die ik zeker wil zien.

Groetjes Stéphanie

dubai misschien iets voor jou?

juist ja! in al mijn enthousiasme vergeten,

[EMAIL=“parmentier.wesley@gmail.com”]parmentier.wesley@gmail.com

iedereen welkom! :wereld: