Reisgeno(o)t(e) Londen Gezocht

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar iemand die met mij in de maand augustus voor min. 5 dgn. naar Londen, Engeland wil gaan. (Mocht een je ander aanbod hebben (uiteraard wel in deze richting, dus niet voor een kamelenreis door de Sahara) dan hoor ik dit ook graag, misschien valt er nog een ander iets te regelen/af te spreken.)

Ben zelf al een tijdje gefascineerd geraakt door de stad en wil dus graag zelf beleven hoe het is om rond te lopen door de straten van deze stad.

Ik ben niet echt uit op de “typische toeristische attracties” als Buckingham Palace, Londen Towers of wat dat ook allemaal mag zijn. Ook ben ik er niet een absolute tegenstander van, vind het niet erg om er een tegen het lijf te lopen en te bezichtigen, maar ben zelf meer geïnteresseerd in de cultuur/mensen van de stad zelf. De dingen zien/meemaken wat voor de inwoners van Londen alledaags is. Dat doen en daar heengaan wat zij ook zouden doen/waar zij ook heen zouden gaan in hun vrije tijd.

Ik heb hier geen specifiek beeld van, maar wil ook gewoon met mensen die daar wonen in contact komen en dan wel zien hoe de dag/week/vakantie loopt.

Zelf ben ik 20 jaar (v) en ben van plan om in een (jeugd)herberg/goedkoop hotelletje te overnachten. Aangezien je daar toch alleen bent om te slapen.

Dus mocht je interesse hebben, dan kun je me emailen op thenewpolution@hotmail.com
Ook als je zoiets hebt van ik wil mijn eventuele reisgenote eerst beter leren kennen, dan kun je me al je vragen stellen op dat adres.
Of als je misschien tips hebt, waar heen te gaan (let op: geen dingen die ook in de reisgidsen aangeraden als: breng een bezoek aan Harrods/Buckingham Palace/Londen Bridge), ook dan kun je via dat email adres contact opnemen.