ReisdoorMarokko

Hallo Allemaal,

ReisdoorMarokko is een Nederlandsbedrijf gevestigd in Marokko, enwij zijn actief in het zuiden van Marokko. Wij organiseren excursies en tours voor prive en groepsreizen die starten vanuit Agadir/Casablanca en Marrakech/Ouarzazate.Denk hierbij aan trekken in de woestijnen per kamelen of 4x4rs overnachtingenin tentenkampen van **typische nomaden tententot luxe tentenkampen **in de saharavan Merzouga, M’hamid en Chegaga. En de tours door het zuiden van Marokko het bezoekenvan Kasbah’s en berber dorpjes tot aan berberse grotbewoners enz… Wij hebbeneen hoop tours/excursies op de site waar men een keuze uit kan maken. **Wijkunnen ****ook **van al uw wensen een complete reis op maat maken!

Ik zelf Hafid Oukarrou woon en werk als chauffer/begeleider inhet zuiden van Marokko en kom er zelf vandaan. Ik spreek uitstekend Nederlands,Arabisch en Berbers.

Wie vragen heeft kan mij mailen op ditadres: [EMAIL=“info@reisdoormarokko.nl”]info@reisdoormarokko.nl
Bezoek ons website: www.reisdoormarokko.nl of voeg ons toe via http://www.facebook.com/reis.marokko?ref=tn_tnmn

Groetjes vanuit Marokko,