Reischeque overnemen - € 50,- voordeel

Mijn vrouw en ik hebben bij Sawadee reizen reis cheques gewonnen bij de foto- en fimwedstrijd.

Helaas kunnen we dit jaar niet op vakantie met Sawadee en willen de cheques overdragen aan iemand anders met € 50,- voordeel.
Dat is mogelijk zonder dat je er zelf iets voor hoeft te doen.
Wij zetten de bonnen op jouw naam via Sawadee. Je betaalt ons het bedrag - € 50,- (jouw winst). Je het bedrag wat je ons betaalt wordt door Sawadee in mindering gebracht op je rekening.

Mocht je overwegen om met Sawadee op reis te gaan, dan zou het prettig zijn om ons uit de brand te helpen.

[EMAIL=“robiedepobie@hotmail.com”]robiedepobie@hotmail.com

Behalve dat je het niet zo vaak hoeft te plaatsen, begrijp ik een ding niet, jij Hollander.

Je zegt dat je de reischeques hebt GEWONNEN.

Dus hoe kunnen mensen je uit de brand helpen, met iets wat je gewonnen hebt?

Als je het mij vraagt, had jij gewoon veel liever het geldbedrag gekregen dan de reischeque.

Als je echt iemand wil helpen, dan GEEF (heb je al een hartverzakking?) je de cheques toch gewoon WEG (gaat het nog?). Dan geef je iemand een vakantie, en wie weet krijg je nog een kaartje.

Misschien moet ik dit bericht plaatsen onder al je posts, ik irriteer me namelijk aan het feit dat de hele tijd mijn oog valt op dit topic als ik naar beneden moet scrollen en ik heb geprobeerd dat mn ogen dicht te doen, maar dat vond ik nogal moeilijk.

Maar goed, veel plezier met het verpatsen van je GEWONNEN reischeques.

P.S. aangezien de ‘F’ van Filipijnen eerder in het alfabet voorkomt dan de ‘T’ van Tanzania, heb ik besloten om het ook nog maar eens hier te plaatsen.

Oplichter.