Ik ben nog maar net begonnen met bloggen en heb nog niet zoveel op www.grenzeloosreizen.nl staan, maar kan altijd een gokje wagen!
Waarom ben ik deze blog gestart?
Ik ben geen dagboek mens, maar schrijf wel her en der tijdens een reis wat op. Meestal komt alles wel weer boven als ik de foto’s bekijk, maar een reisverhaal + foto’s geeft toch het meest complete plaatje weer. Ik wil dit graag met iedereen die het interesseert delen en het is uiteraard voor mezelf ook leuk! Je kunt inspiratie opdoen in een reisfoldertje waar alles er zo perfect mogelijk uitziet, maar echte ervaringen van mensen die er zijn geweest zeggen zo veel meer. Ik vind het leuk om te ouwehoeren over dingen die mij enthousiast maken. Daar valt schrijven over mijn reizen dus ook onder ;). Mijn ervaringen en informatie over de bestemmingen waar ik ben geweest, zal ik jullie dan ook niet onthouden.
Reisapotheek
Het feit dat ik studeer voor apotheker, heeft mij op het idee gebracht om ook een beetje medisch te bloggen. Soms raak je bedolven onder de informatie over vaccinaties & ziektes op het internet en word je misschien onnodig bang gemaakt. Onder het kopje ‘reisapotheek’ kun je tips en informatie vinden in een casual/persoonlijk jasje.
Leuk dat er ook EHBO-kitjes onder de stemmers worden weggegeven, dat is ook iets wat bij mijn blog past!