Rabiës vaccinatie delen Amsterdam

Wie heeft er interesse om met een groepje van drie (ikzelf, dus twee anderen benodigd) een rabiës vaccinatie te delen bij het AMC in augustus/september (3 keer prikken)?

Op deze manier betaal je de kosten van een vaccinatie ook gedeeld door drie.

Bij het LUMC kan je standaard naar binnen lopen voor het rabiës-vaccinatie-delen spreekuur. Bij het AMC moet je er zelf voor zorgen dat je een groepje van drie bij elkaar krijgt en kun je een afspraak maken (heb dit zelf bij ze nagevraagd).

Reeds twee anderen gevonden die inderdaad willen delen bij het AMC.

Bedankt voor de reacties!

Brenda

zijn er nog anderen die vaccinatie willen delen in amsterdam?
ik wil ook in augustus/september de vaccinaties halen!

groeten, Renée

Hey Renee,

Geef me een belletje, wil graag liefste komende week gaan, ivm vertrek 19/11 en zijn 3 prikken!

:wereld: Groetjes, Muriel

Hey!
inmiddels is het half oktober en ben ik al ruim een week vertrokken.
maar ik geloof dat er nog iemand anders opzoek is naar een vaccinatie-partner. misschien dat je de andere post even moet bekijken.

succes!

groetjes, Renee

Zijn er mensen die met mij de Rabies vaccinatie willen delen? Ik woon in A’dam. Ik vertrek 21 feb naar Indonesie.

mail: lkwanders@hotmail.com
tel: 06-18740018

Hallo,

Je kunt ook gewoon naar Leiden gaan naar het Leids Universitair ziekenhuis daar hoef je niet te wachten en dan heb je het gelijk voor die goedkope prijs hoef je ook niet te wachten.
Je zult wel snel moeten gaan beginnen want het gaat in 3 stappen.

Ikwanders,

Ik vertrek 1 maart en wil voor die tijd ook graag tegen rabies laten vaccineren.
Woon ook in amsterdam. Zoek je nog iemand?
Groet Eva

Ha Eva,

Al gelukt met inenten? Ik heb het ook nog nodig en vertrek 27 maart.

Woon ook in Amsterdam dus laat even weten of je ook nog moet…!

Groetjes,

Maarten

borgers.m@gmail.com

Ik heb 3 Rabiës vaccinaties (VERORAB) te koop omdat mijn verblijf van in half jaar naar India in jan.2010 niet is doorgegaan.
THT 08-2011. Prijs €70,-- voor 3 vaccinaties
Vaccinaties verkregen via de apotheek.

Ook heb ik een buiktyfus vaccinatie (TYPHIM) te koop. THT 11-2010. Prijs € 17,50