Pieps!
Ik ben een belgische meid met ballen aan h’r lijf en die wel iets meer wil dan alleen rondhangen en niksdoen
En aangezien ik helemaal gek sta van quarterhorses ben ik al een beetje “op zoek” op in de zomervakantie van 2005 ergens iets te vinden waar ik helemaal kan opgaan in m’n passie!
'k Ben nu 18 (bijna 19), dus in de zomer van volgend jaar word ik 20.
'k Rij sinds m’n 11de ofzo western (vooral trail, plaisure, horsemenship), ook wedstrijden enzo gedaan…
Heb ook zelf een appaloosa gehad, m’n droom is natuurlijk een quarter, maar jammer genoeg heb ik zo geen ezeltje in m’n tuin die…aléja, je snapt me wel
Liefst vanal zou ik dus op één of andere quarter-ranch terechtkomen en daar helpen bij de dagelijkse verzorging van deze pareltjes!
'k zou natuurlijk ook zelf willen rijden, anders leer ik natuurlijk niet zoveel bij hè…
Het is me om’t even waar het is, misschien weet er wel iemand iets in België of Nederland??
Ik weet 't, als ik echt bij de “bron” wil zitten, moet ik naar Texas, en da zou natuurlijk ook MEGA zijn, maar zolang ik maar in de buurt van quarters zit mogen ze mij voor mijn part naar Timboektoe sturen! :lol:
Kan iemand me helpen??
Liefst reageren via mail, maar voor 't zekerste zal ik zeker ook af en toe eens op 't forum checken!
Dikke sjoen! Shorty