Project opzetten in Dakar, Senegal

Wil jij helpen met het opzetten van ons Kuljuru Keso-project in Dakar, Senegal. De start is al gemaakt, maar er is hulp nodig om alles bedrijfsmatig goed op te zetten. Dus, ben jij een student, net afgestudeerd of gepensioneerd, spreek je goed Frans en ben je in voor een geweldige uitdaging, reageer dan!
Stichting Kuljuru Keso organiseert laagdrempelige trainingen voor kansarmen in Afrika in het ambachtelijk recyclen van zwerfplastic tot nieuwe producten. Zo ontstaan inkomen en werk en wordt eveneens de omgeving opgeschoond van het alom aanwezige plastic zakje. Kijk ook op www.kuljurukeso.nl.

Beste,

Ik ben zeer geïnteresseerd in jullie project. Zouden jullie mij wat meer informatie kunnen bezorgen via mail? jon.lambrecht@hotmail.com

Bedankt!

Beste Jon,

Ik hoop dat je al op onze website www.kuljurukeso.nl hebt gekeken. Daar vindt je de meeste informatie op. Aangezien ons project in het beginstadium zit, zijn er natuurlijk nog veel dingen te doen om het project te doen slagen. Inmiddels zijn er al zo’n honderd mensen opgeleid en zijn nog steeds meer dan 50 vrouwen bezig plastic producten te maken. Die producten hebben aandacht nodig qua kwaliteit, design en dan de verkoop ervan. Marketing dus. Daarbij kan onze lokale manager wel wat hulp gebruiken om e.e.a. op te zetten. Het moet dus vooral bedrijfsmatig geholpen worden en je zult in staat moeten zijn het project aan te sturen. Daarbij zijn sociale vaardigheden, enige creativiteit en gevoel voor trends wel handig.
Laat weten of je nog specifieke vragen hebt.

Gr. Angela

Ik ben gepensioneerd, maar bekend met Dakar door vele verblijven daar en in andere steden en dorpen in Senegal. Ik ben geinteresseerd in jullie projekt daar. Ik ben 68 maar zoek al enige tijd naar de mogelijkheid in Dakar enige tijd vrijwilligerswerk te doen. Heb lange ervaring in studeren op afstand en sociale wetgeving. Heb overigens een Marketing gestudeerd aan de OU. Beheers Frans redelijk en Engels en Duits goed. In het Wolof ken ik intussen een paar woorden en heb ook wel plaatselijke contacten met de bevolking daar en in St. Louis. Als jullie denken van mijn aanbod gebruik te kunnen maken hoor ik dat graag. Mijn emailadres: jgreijken@gmail.com

Beste,
We zijn serieus op zoek naar iemand die ons kan helpen, dus zijn we blij met jouw interesse. Is het mogelijk een uitgebreide motivatie en c.v. te sturen naar info@kuljurukeso.nl? Alvast bedankt.

Ik heb al lange tijd geen CV meer nodig gehad, maar ik zal zien die in een paar dagen te leveren.
vr.gr. Jan Reijken.

Beste Jan,
Een officieële CV hoeft niet, graag een overzichtje wat je in jouw werk- en leercarriere allemaal gedaan hebt. Ook wat je skills zijn en waarom je denkt iets toe te kunnen voegen aan Kuljuru Keso.
Gr. Angela

Jan ik heb je gemaild naar je gmail adres kijk in je spam als je geen mail van dakarkids@gmail.com vind - vr gr William

We hebben tot op heden nog geen kandidaat gevonden. Dus, heb jij interesse, laat iets weten. Liefst op korte termijn.:wereld:

Wie wil vrijwilligerswerk doen in Senegal, vraag naar onze vacature via info@kuljurukeso.nl.