Geef Engelse les op het community- en onderwijsproject op Bali
Het project ligt in het oosten van Bali, in een prachtige omgeving buiten het toeristische gebied. Ze bieden gratis onderwijs aan kinderen van 8 tot 18 jaar oud. Als vrijwilliger geef je Engelse les volgens het curriculum aan de lokale kinderen en jongeren. Daarnaast kun je lessen of voorlichtingen geven op het gebied van recycling, organic farming, computerlessen en yoga. Als vrijwilliger werk je van maandag tot donderdag en geef je zo’n 4 uur per dag les. Daarnaast is het van belang dat je je lessen goed voorbereidt.
Eisen
Minimaal 18 jaar
Flexibel, zelfstandig en gemotiveerd
Geïnteresseerd in andere culturen
Minimaal 4 weken beschikbaar
Kosten
Vanaf €920,-
Inclusief introductie, maaltijden, internet, enkele transfers, 24-uurs begeleiding in zowel Bali als Nederland, accommodatie, transfers, voorbereidende training, donatie aan het project, certificaat van deelname
Exclusief vliegtickets, reisverzekering, VOG, visum, vaccinaties, eigen kosten extra uitgaven
Hoi Jannetteekl, leuk dat je interesse hebt! Het is inderdaad een heel gaaf project, meer hierover kun je vinden op: http://purevolunteer.nl/vrijwilligerswerk/community-project-bali/
De prijzen zijn vanaf 4 weken, wanneer je langer wilt gaan dan kan dat uiteraard ook!
Misschien is het leuk om een keertje af te spreken om je alles uit te leggen over het project en je vragen te beantwoorden. Hierover kun je contact opnemen met info@purevolunteer.nl
Als je je e-mailadres of telefoonnummer hier achter laat nemen we uiteraard ook graag contact met jou op!
Lijkt me heel erg leuk, maar kunnen jullie ons, wij vrijwilligers,niet tegemoet komen in de kosten?
Waarom zouden wij zoveel moeten betalen alvorens onze diensten gratis te geven?
Wij zetten ons toch al in om dagelijks lessen te geven dan lijkt het me op z’n minst dat jullie tegemoet komen in de kosten,
immers, de stichting krijgt een vergoeding voor deze kosten had ik begrepen…
Ik zou graag willen weten wat je precies kwijt bent voor een periode van minimaal een maand.
Hartelik dank.