probleem inloggen account

ik kan momenteel niet inloggen op mijn account.
gebr.naam: gaijin1980

ik kon nu even een ander account gebruiken om dit te bericht te posten.
is het mogelijk dan men even kijkt wat er loos is ?

bvd

Kun je zelf ontdekken waarom het inloggen niet wil lukken? Zegt het forum dat het wachtwoord niet klopt? Dat de gebruikersnaam niet bestaat? Iets anders?

Uiteraard helpen we graag, maar iets meer info is welkom om het probleem sneller op te lossen.

Mocht het forum aangeven dat het wachtwoord niet (meer) klopt, dan kun je altijd zelf actie ondernemen. Vul het emailadres in waarmee je destijds die account hebt geregistreerd en de controlevraag in op deze pagina: http://www.wereldwijzer.nl/login.php?do=lostpw en even later, na een bezoekje aan je inbox, kun je weer vrolijk verder forummen onder je eerste gebruikersnaam.

Met vriendelijke groet,
Jurjen

Hoi,

Ik kan geen account vinden met de gebruikersnaam gaijin1980. Misschien heb je je account laten verwijderen? Je kunt je in ieder geval wel opnieuw registeren met die accountnaam.

Groetjes,
Yvonne

Dat is dus het probleem, m’n hele account bestaat niet meer.

En ik heb m’n account zeer zeker niet laten verwijderen. Dit is ook wel na te gaan door bij post “verwijderen account” te kijken, en te constateren dat ik hier geen verzoek heb ingediend. Dus hoe dit heeft kunnen gebeuren is mij in elk geval een raadsel. Maar dat maakt ook niet meer zoveel uit, het is nu eenmaal gebeurd.

Graag had ik het account willen laten reactiveren, daar er nogal wat berichten opstaan waar ik geen backup van heb in welke vorm dan ook.
Natuurlijk kan ik opnieuw registreren maar mijn historie is in dit betreffende account juist van belang.

Ik verwacht toch dat je per ongeluk een vraag bij de accountverwijderingen hebt geplaatst. De afgelopen weken zijn daar erg veel verzoeken voor ingediend, en waarschijnlijk is minder aandachtig naar de daadwerkelijke vraag gekeken.
Nadat de accountverwijderingen zijn verwerkt, worden de verzoeken verwijderd om het overzichtelijk te houden. Vandaar dat het niet terug te vinden is.

Ik kan helaas je account niet reactiveren, omdat alle gegevens verwijderd zijn. Je kunt wel je oude berichten terugvinden door op gaijin1980 te zoeken via http://www.wereldwijzer.nl/ww.zoeken.html. Je kunt je ook opnieuw registreren onder je oude accountnaam, maar dan krijg je je oude berichten niet bij je nieuwe account. Het is erg vervelend, maar het is helaas niet terug te draaien.

Groetjes,
Yvonne