planning reis Peru

hoi iedereen,

mijn man en ik willen dit jaar een reis naar Peru maken >>> en ik ben op zoek naar informatie over het land, de bezienswaardigheden en de beste manier van reizen in dit land. We hebben informatie gevonden van een bed&breakfast bij een belg in Ancon (La Conchita) en zijn eigenlijk wel benieuwd of er mensen zijn die ervaringen hebben met dit logeeradres.:vak02:

Als je zelfstandig wilt rondreizen, vind je alle antwoorden op deze vragen in een Lonely Planet reisgids of in een Rough Guide of soortgelijk. Met ook nog info over handige routes, gevaren, kosten, de geschiedenis, etc.
Ik ga niet die honderden bladzijdes hier voor je overtypen. :wink:
Ook als je wat oudere onderwerpen in het Peru forum leest, vind je al veel routesuggesties en tips voor bezienswaardigheden. Dus lees eerst zelf eens wat.

Als je daarna nog specifieke vragen hebt, kun je die hier stellen.
Ik weet niet waar Ancon is. In Peru stikt het van de hotels en hostels en er zijn vast ook wel genoeg bed & breakfasts te vinden.

Maar je zou ook een geheel georganiseerde reis kunnen boeken via bv. Koning Aap, Djoser, Summum, Baobab of een van de andere organisatoren.