Personeel gezocht in Malgrat de Mar, Spanje

Hoi heb je horecaervaring en zin om zon, zee en strand te combineren met werken. Dan kun je nu solliciteren bij de Pepermolen in Malgrat de Mar.
Stuur je CV op naar [EMAIL=“info@pepermolen.com”]info@pepermolen.com en begin maart nodigen we je uit voor een gesprek.
We zoeken mensen voor de periode mei tot oktober. Met als piek natuurlijk het hoogseizoen in juli en augustus. Je moet minimaal 4 weken beschikbaar zijn.
Voor wat meer info kun je surfen naar www.pepermolen.com
groeten uit een zonnig Spanje!

Wat is de minimale leeftijd?

Wij rudy en irina zoeken werk in het buitenland. kunnen allebei goed praten, en zijn niet bang om lange dagen te maken in de horecea. graag hoor ik de minimale leeftijd wij zijn in de zomer 2008 allebei 17. wij kunnen er werken voor 5 weken.
Graag hoor ik uw reactie.

Geachte,

Ik heb zeker interesse om bij jullie eventueel aan de slag te gaan.Hieronder een kleine CV.

Misschien alvast een voorpoefje van wat ik in het verleden gedaan heb en enkele dingen over mezelf:

naam: Kesteloot Gaetan

adres:Fritz Vickelaan 51/3 8450 Bredene

nationaliteit:Belg

geslacht:man

geboortedatum: 11/06/1979

burgelijke staat:alleenwonend

Telnr:0032/493539953

Ik heb mijn vorige job als Sales agent/supervisor in Call-it NV Oostende vorige maand opgegeven omdat ik naar het buitenland wilde trekken om er ook te werken.

Sinds 1 maart 2011 ben ik dus werkloos na 5 jaar in Call-it gewerkt te hebben.

Voor dus 2006 heb ik 8 jaar aan een stuk horeca/toerisme gedaan zoals hotels/tea-rooms/en restauranten.In totaal een 5-tal zaken.

Animatie heb ik ook 1 jaar gedaan.Wat inhield dat ik voor kindjes tussen 4 en 12 opvang deed terwijl de ouders eens iets gingen eten of eens weg wilden zonder de kids.

Namen van de hotels waren Astrid hotel en Ostend hotel allebei gelegen in Oostende.

Naam van de tea-room waar ik 2,5 jaar gewerkt heb is Montgomery ook in Oostende.

Naam restaurant was Zeezotje idem te Oostende en de animatie was voor toerisme van de stad Oostende waar we op verschillende campings in Bredene,Oostende en Sun Parcks De Haan.(superleuk moet ik zeggen).

Tot ik op een dag las op een site dat je perfect uitkering voor 3 maanden in het buitenland kan verderkrijgen op voorwaarde dat je binnen deze termijn een job zou vinden,en moest ik die job vinden word ik na die 3 maand als uitkeringsgerechtigde geschrapt uiteraard en kan ik verder werken zoals in uw geval in Frankrijk.

Nu dat ik het in Belgie wel gezien heb qua mentaliteit ,ben ik op zoek gegaan naar een andere uitdaging zoals trekken naar Frankrijk of Spanje.

Ook mijn talen (wat ik ook gestudeerd heb) zoals Frans,Engels,Nederlans en Duits zijn voor mij geen probleem.

Wel om eerlijk te zijn mijn Duits moet ik wel weer wat bijschaven.

Nu ik ben onmiddelijk beschikbaar wat wil zeggen dat ik vanaf vandaag op morgen op het vliegtuig kan zitten of Thalys nemen met een last minute of zo want mijn appartement waar ik nu in woon wordt voorlopig verder betaald want indien het werken buiten Belgie me niets zou zeggen(wat ik ten zeerste betwijfel),kan ik nog altijd naar mijn huidige habitat terugkeren.

Ik kan zowel perfect zelfstandig als in team werken.

Mijn laatste job binnen Call-it was uitsluitend teamwork om sales te behalen,maar dit werk werd te belastend en er werd stank voor dank gegeven voor het dagelijks behalen van de targetsales.

En in horeca was zowel teamspirit/als zelfstandigheid uiteraard ook een must,maar ik moest deze jobs opgeven wegens 1 overlijden en de nieuwe uitbaters wilden een volledig nieuwe équipe.

En de Montgomery werd korte tijd stopgezet omdat de Nederlandse bazen een zaak wilden oprichten in Nederland zelf en de tijdsduur tegen dat de zaak weer openging was toen nog onbekend.

Dus ik ben infeite op zoek naar zowel een half/voltijdse job…uren spelen geen rol…dus heel flexibel.

Ik ben trouwens al meerdere malen in Bearitz geweest maar dat is alweer een tijdje geleden…oa ook Seignosse en de nabije kuststeden.

Als laatste waarom nu in het buitenland gaan werken vraagt u zich waarschijnlijk af?

Simpel:ik wil mijn talen bijschaven door verschillende nationaliteiten te leren kennen.Ik ben zowiezo heel sociaal dus dat is een pluspunt.Ik zie werk en ben flexibel+teamspirit +zelfstandigheid

.En uiteraard,laten we ook eerlijk zijn,ook wel voor het weer!! :slight_smile:

Mijn beste,

Als u een wat meer gesofisticeerdere CV van mij wil ontvangen laat het me dan gerust weten of als u nog verdere vragen heeft contacteer u mij dan gerust !

Alvast hartelijk dank voor het lezen van deze korte voorstelling en hopend op een positief antwoord !

Mvg,

Kesteloot Gaetan