Per 1/3/2011 2 slk. unit beschikbaar Curacao

Per 1 maart komt er een 2 slaapkamerapt. vrij nabij Salina in een 9-tellend appartementencomplex, met dakterras.

Geschikt tot max 3 personen. Indeling:
-woonkamer/keuken
-badkamer/wc
-kleine slaapkamer met 1 1-pers.bed
-iets grotere slaapkamer met 2 1-pers.bedden
kamers zijn voorzien van airco.

Meer interesse, graag mailen via [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com voor meer info.

Wat is hier de prys van aub ? Liefst in euro of naf
Dank je wel Sandra

Hi Sandra, als je ons even mailt naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com, dan kan ik je onze volledige prijs-kostenoverzicht even toe mailen. Laat me even weten welke periode het exact zal worden en voor hoeveel personen. Dan kan ik je gelijk ook concreet laten weten welke unit beschikbaar is voor jou.

gr. Anneke Maduro
Roxsha Appartementen Curacao

Sorry maar kan via die weg niet mailen (problemen met computer) dit is myn email, sandra.schuler@telenet.be. Het zou voor 1 persoon minstens 1 jaar zyn in 2012 en als het mogelyk is had ik graag ook foto’s willen zien van de kamer inrichting, dank je wel, Sandra

PS: sorry de foto’s staan er inderdaad al op…

Dank je wel voor de snelle reactie. Ivm het appartement in Salina/Dominquito, is er ook een kookvuur aanwezig ? En hoe ver is het van Willemstad ?

Graag had ik ook de pryzen willen weten van uw andere studio’s/ 1 slpk appartementen voor langere periode of is dit overal hetzelfde ?
Myn voorkeur gaat wel naar iets met omheining en redelyk dichtby het centrum…

Myn planning is om in mei by vrienden op bezoek te gaan en in 2de helft van september voor 2 weken eventueel by jullie te logeren (wat ik dan in mei eens heel graag zou willen bekyken als dit mogelyk is ) want zou dan volgend jaar minstens voor 1 jaar willen huren want myn doel is om er te wonen en werken en als het my bevalt er misschien voor altyd te blyven :slight_smile:

Groetjes Sandra

Kom gerust langs om te kijken hoor, je bent van harte welkom!

gr. Anneke