Slaapzak, tent, rugzak, pannetje, drogisterij artikelen, wandelschoenen, je kunt nogal wat meenemen. Hoe koop je over het algemeen je reisspullen? Nieuw of tweedehands?
Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Slaapzak, tent, rugzak, pannetje, drogisterij artikelen, wandelschoenen, je kunt nogal wat meenemen. Hoe koop je over het algemeen je reisspullen? Nieuw of tweedehands?
Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Het hangt er nogal vanaf om wat voor spullen het gaat. Schoenen zou ik persoonlijk namelijk niet tweedehands kopen, maar nieuw. Een tent zou nog wel tweedehands kunnen, en een rugzak ook nog wel, maar dan wil ik ze wel graag zien. En het hangt er heel erg vanaf van wie je iets koopt. Als je iemand al kent, dan is het makkelijker om daar wat van over te nemen, omdat je weet hoe die persoon met zijn spullen is omgegaan.
Tweedehands is prima hoor, alleen wil ik inderdaad wel eerst zien en voelen wat ik koop. Pas een bijna nieuw kookstel voor op de camping gekocht, zat nog in de doos was pas enkele keren gebruikt. In de winkel een nieuwwaarde van bijna 200 euro, ik heb hem overgenomen voor 50 euro… scheelt 150 euro, kan ik die weer gebruiken voor andere leuke dingen…
:chin:schoenen en kleding zal ik nieuw kopen maar als ik ergens een goede koffer/tas kan vinden zal ik dit ook niet laten 2e hands :dag:
dus van beide een beetje moet ik antwoorden
prima heb vaak iets 2e hands gekocht ,alles valt te wassen of af te soppen
ben nu op zoek naar een recente reisgids over china dus wie weet!!!: :chin:
@Mjordan;Kijk eens op Zaiton, de online winkel van GeleDraak.nl, die hebben veel aanbiedingen.