overwintermaat(jes) gezocht

Zoek 65 plus(sers) voor een gezamenlijke overwintering in Azie, Zuid Europa of ergens anders
Ben vrouw, 67.

Hoi,
Lijkt me misschien wel wat.
Ben een vrouw van 73.
Benieuwd wat van je te horen,
Groet,
Kipkampeerder.

Goede middag,
Leuk dat je zo snel reageert. Mijn idee is met minstens 1 persoon samen te overwinteren in een niet zo duur, warm land.
Maar toen ik er wat langer over nadacht, leek het me leuker, gezelliger en voordeliger om met een groepje te gaan. Je hebt meer mogelijkheden, meer kans dat iemand zin heeft het zelfde te gaan doen als jij en mij lijkt dat je onderhandelingspositie bij een hotel beter is als je met meer mensen bent.
Alles moet nog vorm krijgen…dus geef je mening en spui je ideeën.
Jij kampeert graag in een kipcaravan?
Mvrgr
Nancy

Hoi Nancy,
Ik weet niet goed hoe dit werkt, gaat alle correspondentie op deze manier? Heb je al meer reacties gekregen?
Ja, ik heb een caravan maar ben ook gewend op andere wijze door de wereld te trekken.
Ideeën genoeg maar wil dit liever persoonlijk en met anderen delen.
Tel 0318-520014
Groet, Dini.

Dag Dini,
Jij bent de 2e, die reageert. Maar ik heb mijn oproep nog maar net op deze site staan en het idee van een gezelschap dat uit meer dan 2 mensen bestaat, heb ik nog alleen tegen jou gezegd. Het duurt nog maanden voor het winter is; dus er zullen wel meer mensen reageren.
Als niet, wordt het toch 2 :)) en mogelijk wij.
Het lijkt mij een goed idee om, als er wat meer mensen zijn, samen af te spreken om te kijken of het klikt
Tot die tijd is het misschien wel leuk om even wat te mailen om te zien of de basisgedachten een beetje bij elkaar passen en deze te ordenen.
Als je dat tenminste niet te traag vindt gaan of misschien ve[COLrvelend of onpersoonlijk vindt.
Als dat wel zo is kun je mij <contact via pb>
Ik vind het zelf prettiger als alles niet te overhaast gaat omdat ik nog niet precies weet wat ik wil.
Wat en hoe zou jij willen dat de dingen gaan. Wil jij liever met meer mensen of met 2. Waar zou je heen willen en hoe lang ? Heb je specifieke eigenaardigheden?
B.v. ik rook niet, drink met mate en kan nog ongeveer anderhalf tot twee uur achter elkaar lopen (als het niet tegen een berg op is). Het kan me niet zo veel schelen waar we heen gaan en ik zou in principe 1 tot 3 maanden kunnen. Mijn man is al 16 jaar dood, ik heb geen kinderen. Vroeger heb ik veel gereisd, backpakken overwegend. Door de huisdieren kon ik niet lang weg. Die zijn er niet meer, dus alle tijd van de wereld.
Ik kijk uit naar jouw reactie …
Mvrgr
Nancy

Hallo Mevrouw

Net als u wil ik naar een land met aangenamere temperaturen dan in Nederland.
Om een goede indruk van me te krijgen zie op Facebook nellie bij de sluis
Groet uit het mooie historische Harlingen

Dag Nancy

Vergeet helemaal mijn leeftijd te vermelden
Geboortedatum 24-3-1943
<contact via pb>
Goed weekend en tot horens

Goede morgen Nellie,
Fijn dat je reageert.
Als we een groepje gaan vormen, kun je er natuurlijk bij.
Ik heb op je facebooksite gekeken, voor zo ver dat kan want ik ben een van de weinigen, die er niet op zitten. Mijn voorkeuren liggen over het algemeen ergens anders, maar dat maakt niet uit; we hoeven tenslotte niet te gaan trouwen. :))
Het voordeel van een groepje is juist dat iedereen verschillend kan zijn en toch wel aansluiting vindt op diverse punten bij verschillende mensen.
Laten we, wat mij betreft, het contact verder uitbouwen.
Zou je mij misschien op mijn mailadres willen mailen ? <contact via pb> Dat is directer en voorkomt verwarring met andere advertenties. (Ik heb namelijk op deze site per ongeluk al geantwoord op een vraag, die helemaal niet aan mij gesteld was)
Groetjes en fijne zondag,
Nancy

Hallo trekvogels!
Ik zou ook graag overwinteren maar moet nog een jaar werken (watertrappelende hypotheek)
Dus houd ik jullie in de gaten :smiley:
Ik heb ook een ad geplaatst nl: pensionado’s
Gezocht NZ 2015. Ben benieuwd. Ben blij te zien dat er nog veel pit zit bij de ouderen!succes, Crocosima

Via Wereldwijzer app

Hallo Crocosima,
Nog effe volhouden :))
Wie weet; misschien zit je volgens jaar ook bij ons gezellige groepje …
groetjes en dank
Nancy

Goedenavond Nancy

<contact via pb>

Warme groet uit het mooie historische Harlingen
Nellie Kramer

Ik ben 76 jaar en overwinter al 16 jaar. Vaak in Spanje. december 2014 en februari 2015 ga ik naar Costa del Sol (Torremolinos). Graag contact met mensen die dan ook daar in de buurt zijn. Mijn e-mail: tipvboots@hotmail.com of maasslap op dit forum.

Hallo Allemaal,
Wat leuk om te zien hoe dit zich als een olievlek beweegt. Het lijkt me erg leuk met 2 of meerdere mensen te overwinteren in verweggie-stan. Ben zeer ervaren reizigster. 64 en vooral Azie gericht.
Overwinteren en-group lijkt me een geweldig idee.

In september ga ik naar Jaipur en omgeving voor een 2 weekse trip. Heeft iemand interesse om mee te gaan?

Wat kan ik doen om verder -echt- contact te krijgen om te zien wat de plannen zijn?
Groet

Ik ga alleen naar Zuid-Europa en de VS om te overwinteren. Bedankt voor de reactie! Voor echt contact mijn email: tipvboots@hotmail.com
Marion Maas, Putten (76 jaar)

Goede morgen,
Je zou mij b.v. even rechtstreeks kunnen mailen: luybe036@wxs.nl
Er is inderdaad best veel belangstelling om met een groepje te gaan en mij lijkt dat ook erg leuk. Je zou daar uiteraard bij kunnen als het allemaal te regelen valt. Er zijn nog helemaal geen concrete plannen en dat is okay, vind ik, zo heb je nog inspraak :))
Met vriendelijke groet
Nancy

Wat grappig.

Hoe lang moet een gemiddelde overwintering duren ?

Is een gezondheidreis combinatie een idee ?

KILIFI

Alles is nog mogelijk, maar zeer waarschijnlijk niet in Kenya, Masaku
Dat blijkt namelijk voor veel mensen niet zo gezond te zijn …
Met vriendelijke groet,
Nancy

Ik wil 3 tot 4 maanden weg (november t/m februari). Niet naar Kenya trouwens. Ik ga meestal naar 2 of 3 verschillende plaatsen in Spanje of Portugal, misschien ook wel Griekenland?