Wie heeft ervaring met overwinteren op Kreta. En dan bedoel ik niet het klimaat maar ga je met eigen auto zodat je vervoer hebt of met het vliegtuig en dan een auto huren. En wat kost dat dan? Wat als je honden mee wilt nemen? Zijn er dierenartsen? Is het leuker om in de winter in het noorden te zijn? Alle info is welkom.
hey ,
je honden meenemen is zowieso geen probleem ter plekke. Je zal wel eerst de nodige gezondheidsattesten moeten aanvragen om er mee op een vlucht naar Kreta te mogen.
Dierenartsen zijn er ook ginder.
Voor de rest heb ik geen info voor jou. Ikzelf ga geregeld naar Kreta en heb daar vrienden wonen. Ken ook enkele mensen die overwinteren in Agia Galini in het Zuiden en die huren daar meestal een appartementje bij particulieren.
Groetjes Ellen
Het eerste probleem is al gerezen. Olympic airways neemt geen honden mee in het ruim en charters gaan er niet in de winter. Andere maatschappijen hebben 2 stops zodat de reis, vind ik, te lang gaat duren.
Je kan het beste met je eigen auto komen. Is volgens mij een stuk goedkoper dan een ticket en een auto huren.
Heb je Aegean airlines al geprobeerd?
Er zit een goede dierenarts in Heraklion.