Wie (60+) wil ook overwinteren in een warm land? Januari t/m Maart 2012.
Samen bestemming zoeken! Ik ben actief, rook niet, avontuurlijk, slank, gezond, goed ter been etc.
Mail naar; [EMAIL=“gera40@live.nl”]gera40@live.nl
:dag:hallo Gera,
ben héééél erg geintresseerd ook want die winters zijn hier vééél te lang hé!!!deze winter zocht ik ook al een manier om ergens te overwinteren in buitenland, ergens waar het lekker warm is en lieve mensen zijn ook!
even voorstellen :
ik noem Dominique, 55jaar , vrouw uiteraard ik hoop u ook?
woonachtig in Belgie, Gent
heb al véél gereisd ook in men leven, Afrika, India, Z-frankrijk waar ik 15jaar gewoond heb in de cevennes!!tja, en nu woon ik al20jaar terug in Belgie voor de kinderen school en familie, ze zijn nu alledrie uit huis en wonen al apart!
dus sinds 1jaar woon ik alleen, en kvind dat ook niet leuk maar een man wil ik ook niet persé terug in mijn leven, zeker niet als ik ervoor moet gaan zorgen!!!
ben zelf héél creatief ; volg kunstakademie in gent en momenteel ook arabisch al 2jaar!het enige waar ik hier ook meer en meer last van krijg in dit europees koud en vochtig klimaat is arthrose en pijn in gewrichten!!
nu…wie ben jij?
ik hoop vlug nieuws te mogen ontvangen en wie weet kunnen we samen ergens een leuke plaats vinden om te overwinteren nu deze winter;)))
laat mij maar iets weten,
ik wacht met ongeduld!
lieve groetjes,
Dominique
emailadres : midostar@live.be