Over mij

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, echter heb ik het wel hier en daar eens gelezen. Ik ben een fanatieke Zuid-Afrika ganger en inmiddels woon ik hier al weer een jaar of 9 of 8… in iedergeval sinds 2009. Ik woon op het moment in Johanneburg en werk als gids / chauffeur en doe het begeleiden van rondreizen door geheel Zuid-afrika. Mijn persoonlijke favoriet is en blijft het krugerpark. Aan de zuidkant van het Krugerpark (in de buurt van Nelspruit) heb ik in het verleden gewoond. Reizen en Zuid-Afrika zijn mijn passie. Ik sta er mee op en ga er mee naar bed.

Als er mensen zijn die vragen hebben over dit mooie land schroom dan niet om mij een berichtje te sturen. Maakt niet zo gek veel uit wat het is en waar het over gaat. Doordat ik al een aantal jaren in Zuid-Afrika woon en op de meeste plaatsen wel ben geweest denk ik dat ik de meeste vragen wel kan beantwoorden.

Hartelijke groet,
Pieter Blaak

Hoi Pieter, welkom op Wereldwijzer! Fijn dat je je diensten wil aanbieden aan andere reizigers. Je kunt het beste een bericht plaatsen in ons Zuid-Afrika forum, daar bereik je de juiste doelgroep.