Oudjaarsdag = actiedag neiuwjaarskoeken

(origineel bericht op be-more.nl)

OUDJAARSDAG = ACTIEDAG NEIUWJAARSKOEKEN

Wat een enerverende week hebben we achter de rug, veel gezelligheid met het bakken van de koeken, veel geur in de neus gehad, veel hulp gehad van iedereen, de jongelui die spontaan mee kwamen helpen, nieuwjaarskoeken bakken, opeten of koffie inschenken, het maakt niet uit, de buurvrouw die op haar vrije dag kwam bakken, mensen uit de gemeente die spontaan aanboden te helpen met het bakken en natuurlijk de kopers van de koeken hier thuis en op oudjaarsdag bij de kerk. Iedereen heel hartelijk dank alvast namens de mensen uit Zuid Afrika.
Het was hartverwarmend hoeveel mensen er dan met je meeleven en meedenken en meedoen. Zelfs de oliebollen werden nog gebracht omdat we er zelf de tijd niet voor hadden. De gluhwein was lekker, de chocolademelk warm en in de partytent was het koud. Maar na een warme douche kwam dat ook weer helemaal goed.
De opbrengst van de koeken houd ik nog even geheim op deze site, wel kan ik vertellen dat we in ieder geval meer dan 150 zakjes verkocht hebben.
De giften komen ook nog binnen en het eindbedrag dat ik dan mee kan nemen naar mijn projecten maak ik bekend vlak voordat ik op 29 januari afreis
Nu dus even rust om na te denken wat ik allemaal mee moet en kan nemen.
Ook even de tijd om mijn kleine laptoppie te bestuderen en foto ´s proberen te plaatsen op de site.

Voor diegenen die het bankrekening nummer nogmaals willen weten waar de giften op overgemaakt kunnen worden: 115.777.105

groet Trijntje

(origineel bericht op be-more.nl)