Openingszinnen

Zou gewoon meteen zeggen van : Hallo, jij verveelt je en ik ook :stuck_out_tongue:

Nee grapje hoor^^

haha… :smiley:
je kan het altijd proberen, wie weet :stuck_out_tongue:

hoe wil jij je eitje morgen? gekookt, gebakken of bevrucht?? :smiley:

neuken?! of wil je eerst nog wat drinken? :rolleyes:

nog een slechte die ik onlangs heb gehoord:
Jij hebt een opening en ik heb zin

Ach, vorige jaar begon gewoon zown italiaan in het italiaans ofzo :stuck_out_tongue: tegen mij te prate :expressionless: Verstond er nix van, kijk hem verbaasd aan, Zegt is : Kiss ?
Duidelijke opening toch :rolleyes:

duidelijk wel… maar overtuigend?
:lol:

oh ja die italianen kenne dr wat van ze verkr88 je gewoon bijna met zoenen;) ben gewoon 3x ongewild op mn bek gepakt in italie :wink: haha dan ist van kiss? ik: no no… kijk andere kant op ik kijk weer terug hij zo: SI!! vol op me bek gepakt <_<

Maar italianen kunnen wel goed zoenen :stuck_out_tongue:
Bter dan die Duitsers :stuck_out_tongue:

franse belgen die kunnen echt niet zoenen! en 1 italiaan heb ik nix van gemerkt want kweetnie, bah, maar die ander die zoende wel heeel lief, alleen ze tong was te dik <_<

Hahahahahahhaa :smiley:
Das ook vies heh ^^
Maaruh, Volgens Laurie kan Rudolf goed zoene :wink:

wat hebben jullie gedaan een gelote steekproef van 50 uit de populatie ofwat :S:S

De hoe ?

:rolleyes:

NOu ?

maak er dan eerst wel een relatieve cummelatieve frequentiepolygoon van… dan is het wat overzichtelijker voor de rest.

dat leer je toch op school :x

bedankt mensen, heb weer een paar leuke openingszinnen ontdekt hier die ik nog niet kende.

persoonlijk vind ik deze (door een vriend uitgevoerd in blanes vorig jaar) wel leuk;

hij pakte wat ijsblokjes achter de bar vandaan, liep naar een meisje toe die ook aan de bar zat, sloeg hard met dat ijs voor dr neus op de bar en zei; ‘‘ZO! het ijs is gebroken’’
werkte niet:D maar we hadden wel lol hehe

ikzelf ‘‘werk’’ niet met openingszinnen hehe… ben meer iemand van oogcontact maken en daaruit afleiden of je dr mee kan gaan dansen en aan de praat raken enz.
hoewel, meestal ben ik dronken op vakantie en dan heb ik geen idee meer hoe ik te werk ga, haha

Originally posted by Wicked1@12-06-2005, 16:43:04
** bedankt mensen, heb weer een paar leuke openingszinnen ontdekt hier die ik nog niet kende.

persoonlijk vind ik deze (door een vriend uitgevoerd in blanes vorig jaar) wel leuk;

hij pakte wat ijsblokjes achter de bar vandaan, liep naar een meisje toe die ook aan de bar zat, sloeg hard met dat ijs voor dr neus op de bar en zei; ‘‘ZO! het ijs is gebroken’’
werkte niet:D maar we hadden wel lol hehe

ikzelf ‘‘werk’’ niet met openingszinnen hehe… ben meer iemand van oogcontact maken en daaruit afleiden of je dr mee kan gaan dansen en aan de praat raken enz.
hoewel, meestal ben ik dronken op vakantie en dan heb ik geen idee meer hoe ik te werk ga, haha **

Hahaha, die met dat ijsbl0kje :smiley:
Masterlykk B)

Maar oogcontact is tog wel het beste^^

bij iemand gaan staan en dan zegge: Auwww voel je die vonk :stuck_out_tongue:
von ik wel lollig