Hallo,
Ik ga eind juni naar Sardinië.
Ik verblijf eerst enkele nachten in Cagliari en ga daarna richting Alghero.
Ik zou graag via bosa naar alghero reizen is dit goed te doen met het openbaar vervoer? Zijn de verbindingen vanuit Alghero naar Stintino goed…is deze afstand ook te doen met een scooter?
Zijn er nog andere dingen in de omgeving van cagliari en Alghero die ik zeker moet bezichtigen?
Groetjes,
Hoi Fiewie,
Hieronder de officiele link naar de website van de vervoersorganisatie op Sardinie. Het is helaas in het Italiaans dus wellicht wat lastig maar je kan er tijden etc op terugvinden. Mocht je een vraag hebben wat betreft vertaling laat t maar weten :-).
http://arst.sardegna.it/orari_e_autolinee/servizi_urbani.html
Iemand anders nog een concrete tip uit eigen ervaring? 
Ciao, Jiska
Hey Jiska,
Bedankt voor de info, had website ook al gevonden maar mijn italiaans is idd te beperkt 
Kun jij miss eens kijken om hoe laat er op 24/06 bussen vanuit Oristano naar Bosa en Bosa naar Alghero zijn?
Groeten,
Openbaar vervoer is wat beperkt en vaak georganiseerd door particuliere bedrijven. Maar Bosa en Alghero lijken mij wel met het openbaar verbonden te zijn.
Beide stadjes, zijn de moeite waard om te verblijven! Naar Stintino met de scooter. Het is er redelijk vlak. Dus wat dat betreft kan het wel. Met auto een uur. Met de scooter dus al gauw het dubbele. Moet je er dus wel voor over hebben.
Overigens zou ik als ik in Alghero ben zeker Capo Caccia niet overslaan!
Mooie tijd op Sardinië!