Open up my world

**Open up my world
**
Zoals ze in Engeland zouden zeggen: I’ve itchy feet. Ik houd heel erg van reizen en kan en wil niet lang op dezelfde plek blijven, met name in Nederland. Ik heb de studie Toerisme gevolgd waar ik heerlijk een paar maanden naar Duitsland, Engeland en Oostenrijk mocht. Aan Oostenrijk heb ik een heerlijk baantje overgehouden; skilerares! Dit doe ik al 6 jaar lang met plezier.

Na mijn Toerisme studie ben ik de pabo gaan volgen. Met deze studie ben ik voor drie maanden naar Suriname geweest, echt een aanrader! Wat is dit toch een geweldig land met lieve mensen en prachtige natuur. Suriname heeft mijn hart gestolen en wil hier graag nog eens naar toe. Dit is ook een eerste optie die ik nu in gedachte heb, lesgeven in Suriname voor minimaal een jaar! Wat zou mij dit geweldig lijken.

Naast het werken met kinderen en skiles geven vind ik het heerlijk om nieuwe plekje te ontdekken. Ik ben al meerdere keren naar Amerika geweest en ook al een hoop gezien, maar nog lang niet alles. Ook een prachtig land met mooie natuurmonumenten. Verder weekendjes weg of verschillende steden te verkennen. Mijn eerste volgende reis gaat naar Marrakech, ik ben erg benieuwd naar de cultuur daar.

Ik heb nog veel mooie plekken op mijn bucketlist staan en hoop dat ik hier op Wereldwijzer nog wijzer wordt van de wereld.

Liefs,
Carmen

Hoi Carmen,welkom op wereldwijzer!

Nou mooie keuze,Marrakech is een mysterieuze en tegelijk ook een chaotische stad.

Voor meer antwoorden op al je vragen,kan je best een berichtje posten in het Marokko Forum hier op wereldwijzer.

Succ6 nog met je reisplannen,Carmen!

groet,georgessiam.