Opbouwers tenten gezocht

Cirkel Vakanties is voor het aankomende zomerseizoen nog op zoek naar enthousiaste mensen die graag het opbouwteam willen versterken.

Met een team van ca. 6 personen reis je ongeveer 4 weken door Europa om op de Cirkel locaties tenten op te bouwen en in te richten.:vak01:

Je vertrekt eind mei. rond eind juni ben je weer terug.
:zon02:

Interesse? stuur snel een mail naar [EMAIL=“heidi@cirkel.nl”]heidi@cirkel.nl

Hallo,
Lijkt me wel leuk, maar ik zit in potugal eind mei is hier wat mee te regelen, weet niet waar jullie beginnen?
groetjes tjerk

Hallo, dat klinkt als een leuke job!
Maar ik moet natuurlijk wel mijn huur voor mijn huisje in Nederland door blijven betalen in die tijd dat ik op reis ben. Hoe zit het met de vergoedingen?
Hoop snel nieuws te horen!
Alvast bedankt :slight_smile:

Edwin

Beste Tjerk,

Hartelijk dank voor je reactie. Onze teams zitten eind mei door geheel Europa.
Eventueel is er dan een mogelijkheid om je aan te sluiten bij het team frankrijk.

Alleen zou je dan moeten kijken hoe je vanuit Portugal naar Frankrijk gaat. Die kosten kunnen wij niet vergoeden.

Heb je interesse, dan ga ik kijken wat de mogelijkheden zijn.

Groet,

Heidi Schets
Cirkel Vakanties

Hoi heidi,

Heb wel intresse, zit alleen nog te dubben heb namelijk ook een werkadres in italie voor de zelfde tijd. Dus als je wat meer informatie voor mij hebt qua werktijden en reis tijden.
Hoeveel vrijetijd heb je daar en wat zijn evt. de verdiensten?
De reis naar frankrijk is geen enkel probleem.

Hoor graag van jullie.
Groetjes tjerk

Beste Tjerk,

Per locatie rekenen we 1 week. De ene locatie zal wat meer werk zijn dan de andere, maar bij normale omstandigheden bouw je een locatie in een aantal dagen op en heb je sowieso 1 vrije dag. Indien de locatie eerder staat heeft je team ook meer vrije tijd. Het is geen 9 tot 5 baan, maar hard werken.
De vergoeding bedraagt € 200,- per week. Verblijf, maaltijden en vervoer naar de locaties worden geregeld.
Ik gaf Frankrijk aan omdat dat nog het dichtste bij Portugal ligt, maar Italië zou ook mogelijk zijn.

Groet,

Heidi Schets
Cirkel Vakanties

klinkt goed zou graag rome en venetie nog eens zien dus italie is ook goed.
wanneer zitten jullie daar in de buurt?
groetjes tjerk

Vanaf eind april begin mei gaan we beginnen met de opbouw van Elba, daarna de rest van de loctaies in Italië.
Vanaf wanneer zou je beschikbaar zijn?

>> Ik ben fulltime beschikbaar vanaf 15 april! Lijkt mij erg leuk: Ik hou van hard werken en vind het buitenland heerlijk!

Waar en hoe kan ik mij opgeven??

Groet,

Edwin

Hoi Edwin,

Je kan je opgeven via www.cirkel.nl/ reisleiding – vacatures op- en afbouw.
Zodra ik je gegevens ontvangen heb, nodig ik je uit voor een kennismakingsgesprek.

Groet,

Heidi Schets
Cirkel Vakanties

Eigenlijkpas eind mei, dan kom ik pas uit portugal.vier weken daarna vlieg ik uit rome naar de fillippijnen. maar deze vlucht moet ik nog boeken en mijn adres in de fillippijnen is redelijk flexibel, dus dit kan ook 6 of 8 weken worden ligt aan jullie.

groetjes tjerk

Hallo Heidi,

Hartelijk dank voor je bericht! Ik had nog niet helemaal door hoe deze website werkte, vandaar dat ik wat laat op je privébericht reageer.
Ik heb zeker interesse! Ik heb mij gister via jullie website opgegeven voor de functie van tentenbouwer voor de periode eind mei-eind juni. Echter, in het sollicitatieformulier stond geen tentenbouwer vermeld, dus dat heb ik hier en daar zelf even aangegeven.
Wil je meer van mij weten? Vraag gerust!

hallo heidi,

Hebben jullie er wat aan als ik eind kom of ziten jullie dan al vol met mensen. Zou toch wel graag met jullie mee gaan lijkt me erg leuk. Ik hoop dat het eind mei nog zin heeft voor jullie.
Dan kom ik gewoon vanuit portugal zo snel mogelijk naar jullie toe.
Ik heb een retour vlucht naar porto (was net zo duur) geboekt, die zou ik om kunnen zetten naar de plaats waar jullie dan zitten.
hoor graag van je.

groetjes tjerk

Hallo Tjerk,

Dat zou op zich geen probleem zijn, alleen weet ik niet wat de stand van zaken op dat moment zal zijn en waar we aan het opbouwen zijn.
Ik durf zo ook niet te zeggen hoelang je dan nog mee kan helpen. Het zal dan hooguit voor een paar weken zijn.

Zou je je gegevens naar mij willen mailen, dan zet ik je op de lijst. Je mag de mail sturen naar [EMAIL=“heidi@cirkel.nl”]heidi@cirkel.nl

Groet,

Heidi Schets

Hoi Heidi,

Zou ook graag willen opbouwen in die periode, ben een harde werker. Maakt niet uit wat de vergoeding is, doe het nml graag.

Groet Harm ?

Hoi Harm,

Bedankt voor je berichtje :slight_smile:
Als je terug bent uit Oostenrijk nemen we even contact op ok?

Groetjes,
Heidi

Hee
Ik heb wel intresse!
Ik heb op 1 juni mijn laatste examen, en daarna nog wel vrije tijd voordat ik zelf op vakantie ga. Dus ik zou wel willen helpen met het opbouwen van tenten.
Maar ik ben nog 17 jaar, en zou ik dan voor 2-3 weken kunnen helpen met opbouwen dan??

Groeten van Timo

Hallo Timo,
Je voor 2 weken nog naar Italië kunnen om mee te helpen met de opbouw.
Laat maar weten of je interesse hebt: [EMAIL=“heidi@cirkel.nl”]heidi@cirkel.nl

(Periode: vanaf 14 juni ca. 2 weken)
Groet,

Heidi
Cirkel Vakanties

Hoi Heidi,

Het lijk me erg leuk werk om te doen. Zelf werk ik in nederland voor evenementen dus heb enige ervaring. Ik ben zelf 27 en ben vrijwel de hele periode beschikbaar!.

Met vriendelijke groet,

Jef Wijlhuizen