Op vakantie naar Servië

Ik ben zelf in 2003 op bezoek geweest bij Nederlanders (van Servische komaf) die een huis bezitten in de buurt van Valjevo. Ik ben daar ongeveer een weekje gebleven. Vanuit daar zijn we toen met de trein naar Podgorica gegaan in Montenegro, om uiteindelijke geruime tijd in Bulgarica te verblijven aan de zee.

Een erg fijne ervaring die mijn gedachten eigenlijk nooit heeft losgelaten. Ik ben later nog wel eens in Kroatië geweest, maar toch deed dit me wat minder (mede door de mentaliteit van de mensen aldaar).

Nu 10 jaar later zou ik graag weer eens richting Servië trekken. Samen met vrouw en zoontje van (dan bijna) 4. Eigenlijk weten we niet zo goed waar we naar moeten kijken. We zijn op zoek naar een huis of appartement nabij een meer waar voldoende mogelijkheden zijn om te zwemmen, leuke plaatsjes te bezoeken zijn en waar we niet geheel afgelegen zitten. Er mag dus best wat toerisme in de buurt zijn.

Heeft iemand nuttige tips / links / adviezen voor ons ? Thanks !!

Marvin

Weinig (uuh, geen ;)) reacties helaas …

Misschien kan je best je vraag stellen in het subforum Algemene vragen & discussies Marvin!

Gedaan !! :wink: