Ook even voorstellen

Hallo!

Ik ben Dirkje, 27 jaar en kom uit Utrecht.
Inmiddels heb ik al heel wat van ons kikkerlandje èn de rest van de wereld mogen zien. Van Azië tot Zuid-Amerika en Alaska! Maar ook dichter in de buurt zijn prachtige plaatsen te bewonderen natuurlijk! Klimmen in Luxemburg, wandelen in Duitsland en dit jaar gaan we nog richting Italië. Onze reisplannen zijn nu als volgt: eind dit jaar (ongeveer half november) willen we voor een aantal maanden (koude wintermaanden in Nl ontvuchten!) naar Nieuw-Zeeland! Eerst even wat werken, en de rest van de tijd zoveel mogelijk bekijken! Op dit forum ben ik al heel wat aan het lezen geweest en zal ook zelf wel het een en ander aan vragen hebben. Altijd leuk èn handig om tijdens de voorpret alvast ervaringen uit te wisselen natuurlijk!

:dag: :wereld:

Hoi Dirkje,welkom op wereldwijzer!
Ik las dat je ook het continent Azie bezocht hebt in het verleden,was Thailand ook één van die landen en wat waren je ervaringen over dit prachtig land?
Nou Nieuw zeeland heeft alles wat wij hier in heel europa hebben,maar dan in 1 land,zoiets vindt je nergens anders in de wereld.
(Bergen, bossen, vulkanen, gletsjers, meren, zee en strand, warm waterbronnen etc…)
In iedergeval Dirk,kan je altijd met je vragen terecht op het Nieuw-Zeeland Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorpret,Dirkje!
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.