Internet is natuurlijk een geweldige uitvinding, zeker voor mensen die veel onderweg zijn, veel in andere landen vertoeven of gewoon veel interesse hebben in andere landen.
Nu is er inmiddels ook veel online radio mogelijk en dat is IDEAAL! Vind ik dan. Ben erg benieuwd of de Wereldwijzer-gebruikers mijn mening delen, vandaar deze kleine enquête.
Ik zou het helemaal leuk vinden als je ook even reageert, om te vermelden waaróm je wel of niet luistert en als je wél luistert, naar welke zender dan! Alvast bedankt!
ik gebruik dit ook wel
als belgisch expat in Brazilië vind ik het goed om toch op de hoogte te blijven wat er in West Europa gaande is
meestal gebruik in de “Tunein Radio” app, luisterend naar VRT Radio1, RTL, Europe1, BBC4
Zondagmiddag vaste prik via nederland.fm langs de lijn luisteren.
Daarnaast ga ik via nederland.fm tegenwoordig regelmatig naar de Spaanse radiostations om iets te doen aan mijn Spaans (leverde me onlangs wel op dat ik opeens hoorde dat Barcelona & Atletico tegen elkaar speelden en aangezien Ziggo dat tegenwoordig live uitzend heb ik die luistersessie toch vrij snel weer beëindigd, was leuke wedstrijd).
Nou gewoonlijk als ik in Bangkok vertoef luister ik regematig naar de Engelstalige radiozender 94efm (een mix van thaise en engelstalige muziek)
Ben ik thuis,dan staat er skype radio,radio 10 gold te spelen op mijn computer!.