nova pecunia te casablanca

Nova pecunia is een callcenter gelegen in hartje Casablanca. Wij zijn op zoek naar 10 vlaamse teleprospecteurs. Wij garanderen mooie loonvoorwaarden en dit binnen een aangename collegiale werksfeer. Indien interesse: (contact via pb)

Hoi Nova, Welkom op Wereldwijzer! Heb je je oproep ook al in het Marokkoforum geplaatst? Daar heb je denk ik de meeste kans.

Beste Bezoekers,

Heb zelf een kennis die al een jr werkzaam is bij Nova Pecunia, en hoor enkel positieve signalen over deze firma.
Correcte uitbetalingen, vast contract met cnss en een professionele werksfeer.Heb gister mijn cv naar hen gestuurd en kreeg vandaag al een reactie terug met een uitnodiging, dat is netjes in tegenstelling tot de andere callcenters waar ik ook mijn cv heb achtergelaten en tot op heden geen reactie ontvangen.

Dit wilde ik graag even delen met alle bezoekers van dit forum, er bestaan gelukkig nog correcte callcenters in Marokko!!
Groetjes Mohamed

Beste Mohammed, bedankt voor u reactie! Veel succes met je sollicitatie!

• Updated - - -

Dag zaan, bedankt voor de tip! is gebeurd:-)

Mohamed, wat apart dat je eerste post op een reisforum een aanbeveling voor een callcenter in Marokko is. En dat terwijl je behalve een uitnodiging van ze, zelf nog geen ervaring met ze hebt…

Wow, geweldig dat je dat even met alle bezoekers van dit forum wilt delen. Ik hoop dat je nog eens terug komt hier op het forum om reizigers tips over reizen in Marokko te geven. Ja, want die baan, die krijg je vast!