Noorwegen 2004

Hallo allemaal wie heeft er zin om met mij jongen 28 jaar naar noorwegen te gaan op vacantie ik wil zelf rijden met de auto of camper
en overnachten in hutjes of in tent ik wil zeker naar de lofoten rijden daar ben ik afgelopen vacantie geweest en het is er schitterend
ik wil voor zeker 3 weken of iets meer in de maanden julie -augustus.
bouwvak want ik ben timmerman van beroep
dus heb je zin om met mij in de zomer van 2004 door noorwegen te trekken geageer dan .
dan kunnen we kijken of we elkaar liggen en eens iets afspreken
mijn hobbys zijn karpervissen ,computeren, van de natuur genieten,fotografferen en videos bewerken , fietsen
ik wacht op jullie reaktie bedankt alvast
christian

Ik jongen 25, ben ook 2 keer eerder naar naar noorwegen geweeest, de lofoten en nog iets verder noord noorwegen lijkt mij ook prachtig.
Ik heb een alu bootje met 15pk en eloktro motor op trailer wat ik mee wil nemen. Heb dit een jaar terug ook gedaan en is zeer goed bevallen.
Ik heb dus rijbewijs en auto, een camper lijkt mij op zich ook wel wat maar ja dan heb wel meteen een hoop extra kosten.
Ik werk op zee, meestal 4 week op 4 week af, vrij met de bouwvak is geen probleem.
als hobby heb ik ook computeren, fietsen, natuur (vogels in het byzonder) vissen, varen af en toe op stap.
als je dit wat lijkt stuur ff een mailtje naar reijkdenheld@home.nl

Groeten Reijk