(origineel bericht op be-more.nl)
Nog 3 dagen
Nog maar 3 dagen **en dan is eindelijk de dag dat ik richting Shiphol ga en mijn avontuur in Uganda ga beginnen. Wat leek het eerst nog lang te duren, maar wat is de tijd gevlogen en wat is er nog veel gebeurd.
In mijn vorige verslag vertelde ik dat we met vijf vrijwilligers op het project zouden zitten. Dit is inmiddels een paar keer veranderd. Er zijn vrijwilligers gestopt, gewisseld van project en nieuwe bijgekomen. Zoals het er nu uitziet zijn we met zes vrijwilligers dezelfde maand bij hetzelfde project. Dit zijn allemaal meiden, dus dat moet een gezellige boel gaan worden lijkt me zo.
De afgelopen weken heb ik al van alles ingekocht en poging tot inpakken gedaan. Helaas blijkt dat ik meer mee wil nemen dan dat er ruimte voor is. Mijn koffer zit nu vol met kleding terwijl mijn mini apotheek, toiletspullen, schoenen, boeken/schriftjes etc nog mee moeten.
Nogmaals wil ik alle mensen die gesponsord hebben, constant geïnteresseerd zijn in ons en het project hartstikke bedanken. Echt heel leuk om te zien hoeveel mensen met ons avontuur mee leven. Lieve vriendjes en vriendinnetjes nogmaals bedankt voor de suprise party, heel lief!
Dit was het voor dit verslagje, mijn volgende verslag zal vanuit Uganda getypt worden.
Liefs, Laura