Je hebt geluk want er is nog tijd om je aan te melden voor deze heerlijke yoga workshop in Gambia. Haast je, over 3 dagen sluit de inschrijving!:vak02:
http://yogadoen.com/yoga-workshop-gambia
Ik heb:
-
de titel van “nog 3 dagen om je an te melden voor yoga in Gambia” veranderd in “Nog 3 dagen om je aan te melden voor yoga in Gambia”
-
je topic verplaatst van het Wereldwijzer Reiscafe naar het Gambia forum: www.wereldwijzer.nl/gambia
Succes met de yoga ![]()
…en ik zie nu dat je 'm daar ook al had geplaatst! Graag 1 topic per onderwerp! En als je als organisatie plaatst dan heb je een organisatie account nodig: www.wereldwijzer.nl/accounts
oh sorry, Bedankt voor de update en feedback! Even duimen voor nog wat aanmeldingen ![]()
Zowel Gambia als yoga staan hoog in mijn favorietenlijstje. Maar ik breng mijn tijd in Gambia doorgaans door op het strand of bij het zwembad. Tripjes uitgezonderd ![]()
Succes met de aanmeldingen!
Ik heb het dubbele topic binnen het Gambia forum verwijderd.
Hallo Erwin,
Wie weet kom ik je dan nog eens tegen daar. De dubbele topic is waarschijnlijk ontstaan omdat Jeroen mij hielp het ene naar het andere te verplaatsen. Nou ja , in ieder geval opgelost. Bedankt! Lot
Hi Lot,
Dat kan maar zo! Ik ben er vanaf 23 januari. En ik had Jeroen’s reactie al gezien. Daarom het topic even weggehaald ![]()