Nog 22 weken

(origineel bericht op be-more.nl)

Nog 22 weken

Hallo allemaal,

Wat gaat de tijd snel en wat heb ik veeeel zin in. Het belangrijkste op dit moment is dat de vliegtickets zijn geboekt en er dus geen weg meer terug is! Super leuk vind ik het dat we al met 5 vrijwilligers zijn op het project. Tot nu toe ga ik samen met Moniek en met dames uit Gelderland, Noord-Holland en België. Ze zijn allemaal tussen de 18 en 21 jaar oud dus dat moet goed komen lijkt me zo.

Via deze weg wil ik jullie laten blijken hoe trots ik ben op de mensen die ons project of ons al hebben gesteund. Elke keer verbaas ik me opnieuw hoeveel mensen iets willen doen en hoeveel acties er spontaan worden opgezet om iets te steunen waarvan je nog niet duidelijk en concreet weet wat. Iedereen lijkt enthousiast te worden door onze verhalen en dat doet me erg veel goed. Moniek en ik hebben samen al ruim €400,00 opgehaald! Dit is echt ongelofelijk als je bedenkt dat we over 22 weken pas vertrekken.

Natuurlijk kunnen jullie ons nog steeds blijven steunen. Als je iets bij de Forum koopt en je gooit je kassabonnetje in het bakje van cv de Heikneuters dan komt een percentage van je aankoop ten goede aan Lwengo.

Nog 153 dagen en dan gaat het avontuur beginnen.

Liefss

(origineel bericht op be-more.nl)