>>>Vraagje: ik ben sinds jaar en dag helemaal verliefd op Kenia en ga daar graag en vaak heen. Ik heb nu een heel leuk en bijzonder initief genomen om werk en vakantie te combineren. In plaats van het eeuwige Franrijk of Portugal ga ik in de vakantie van 2011 een Nederlandstalige comunicatie (zomer)opleiding verzorgen in Kenia, aan de kust bij Mombasa, voor Nederlanders. Resultaat: een erkend NLP Practitioner diploma en een super leuke vakantie! Kan ik dit evement ergens op een Kenia forum plaatsen? Waar laat ik deze aankondiging het beste achter?
Groetjes, Tineke
Mensen op de website houden niet van een overdaad aan reclame. Je kan dus een kort bericht plaatsen in een nieuw topic op het Keniaforum en wellicht één in dit forum. Mochten er essentiele updates komen, maak geen nieuw topic, maar plaats het in het oude topic. Mocht je het toch nog verder onder de aandacht willen brengen: zet een korte tekst+link in je handtekening, iedere keer dat je iemand op het forum inhoudelijk helpt, zal men je handtekening lezen.
Lees ook het topic: Gratis promotie op Wereldwijzer Reisforums
Succes met je cursus! ![]()