De nieuwsbrief van ZaZoe over april 2017: olifanten- en aardbevingsalarm. Maar ook mooie beelden van vliegen over Botswana, een toast in Pilanesberg National Park en nog veel meer nieuws.
Leuke nieuwsbrief! De link ernaar kon je niet op klikken, dus die heb ik even voor je aangepast.
Is het niet handiger als je de nieuwsbrief gewoon hier in een topic post? Dan hoeven we niet eerst door te klikken en komt je nieuwsbrief onder de aandacht van meer mensen, want niet iedereen klikt door. Vooral voor degenen die de app gebruiken is dat dan handiger.
Oké, ik dacht eigenlijk dat jullie niet hele lappen tekst in een topic zouden willen hebben, vandaar. En op deze manier kunnen mensen zich ook abonneren op toekomstige nieuwsbrieven, dat kan natuurlijk anders niet…
Linkje om te abonneren kun je dan duidelijk boven de nieuwsbrief zetten. Dus korte intro dat de nieuwe nieuwsbrief er is, linkje om te abonneren en dan daaronder de nieuwsbrief. Lijkt me juist en manier om meer lezers en abonnees te krijgen.