Hallo allemaal!
Zoals je op de voorpagina onderaan kunt zien hebben we een nieuw mijlpaal bereikt: Wereldwijzer.nl heeft nu meer dan 75.000 leden. Op naar de 100.000!
Groetjes,
Anouk
Hallo allemaal!
Zoals je op de voorpagina onderaan kunt zien hebben we een nieuw mijlpaal bereikt: Wereldwijzer.nl heeft nu meer dan 75.000 leden. Op naar de 100.000!
Groetjes,
Anouk
dat is wel echt super!! zie ook steeds meer activiteit op verschillende topics…
Dat is heel mooi. Ik vind het ook een lekker levendige website waar veel aan de hand is. En, in tegenstelling tot sommige andere sites, erg gebruiksvriendelijk!
Hier wil ik mij graag bij aansluiten. Ik denk ook dat we dit enorme aantal leden vooral te danken hebben aan de gebruiksvriendelijkheid van het forum! Daarbij komt nog dat de sfeer ontzettend goed is op de fora en dat er snel en uitgebreid gereageerd wordt op elkaars vragen en problemen.
TOP resultaat! Op naar de 100.000 leden inderdaad. Dat zou helamaal een feestje zijn. Gefeliciteerd met het behaalde resultaat!
Groetjes,
Wouter v. Kuijk
wow dat is een mooi aantal zeg enne ik kan me ook helemaal aansluiten bij de gebruiksvriendelijkheid van het forum
enne hoe meer leden hoe meer kennis, dus hoe beter het forum wordt
op naar de 100.000!
Da’s idd mooi zeg :wereld:
Ik kan me aansluiten bij bovenstaande reactie’s, want we hebben ook een gezellig en gebruiksvriendelijk forum.
Ben ik het ook helemaal mee eens! Reden voor een feestje in het reiscafe ( http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=47449 ).
En waar gaan we dat vieren? welk stadion word er afgehuurd voor een feestje??/
Als Ajacied kan ik maar 1 antwoord geven over de locatie
Als die drie enge heren in rose pakken maar niet komen…
Volkomen mee eens…die drie engerds,nou ja twee engerds en een persoon die denkt dat ie ook beroemd is en kan zingen (wat ze overigens geen van allen kunnen), kunnen we missen als kiespijn…
Doe dan maar in Gelredrome. :nod: Lekker dicht bij voor Xander, Jeroen en mij en vele anderen.
Ik vind het ook geweldig hoor! Dit hoor en zie je niet vaak.
Ga zo door beste mensen van de redactie.
Prachtig reisforum, met voor iedereen wat.
Gr, Roanna
Cool! Echt heel tof!
GEFELICITEERD!!!
En waar het te vieren? Gewoon in ons eigen Reiscafé, daar heeft iemand al gebak neergezet! Ik zal zo ook even een flesje cava opentrekken. Dat hoort bij feestjes, toch?! :nod:
En anders… Het mag ook hier bij mij in Spanje. De zon schijnt al.
Liefs,
Carolina
Woepie!!!
We zitten op ruim 100 nieuwe leden per dag, dus in november/december zouden we op de 100.000 kunnen zitten! :hihi: