Nieuw lid met veel reiservaring

Alle vele jaren reizen we geregeld voor een aantal maanden per jaar rond op deze interesante wereld. We reizen van 2002 tot 2007 bijna constant en we hebben in die periode een groot gedeelte van de wereld gezien. Niet dat we alles hebben gezien want daar zullen we nooit oud genoeg voor worden. Maar we hebben in die jaren heel veel reis ervaring opgedaan omdat we altijd individueel hebben gereist ik met mijn partner.van 2008 tot nu reizen we elk jaar een 5 tal maanden. India is het land waar we de laatste drie jaar veel hebben gereisd en is ondertussen voor ons een 2 de thuis. Zelfs hebben we 18 maanden op de fiets gezeten. Gereisd van Belgie naar Cambodia en van Zuid Afrika naar Kenia. Een auto gekocht in Canada helemaal gereisd tot de Guatemala. Verder door gereisd tot in Panama met het openbaar vervoer en een groot gedeelte van Zuid Amerika. Vele aziatische landen bereisd en met een ford Falkon heel Australie rond gereisd. Met een jeep heel nieuw Zeeland door kruist. En natuurlijk niet vergeten ons eigen continent Europa. Hoeveel lande op onze palmeres staan weten we niet we hebben ze nooit geteld. Maar nooit geen problemen gehad en altijd wel iets specials gevonden in elk land. Altijd veel genoten van onze reizen het is voor ons een levensstijl geworden.

Hoi Luc,welkom op wereldwijzer!
Nou je lijstje is wel heel indrukwekkend,ook Thailand bezocht en wat vond je van dit magische land?
In iedergeval ,kan je altijd je tips posten op de verschillende landen forums hier op wereldwijzer!
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Luc !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Hoi Luc,

Ik ben Yvonne en zag in je lijstje ook Guatemala staan. Ik zit nu in Mexico en vertrek binnenkort naar Guatemala… Hoe vond je het land? En de mensen? Geen problemen met onveiligheid gehad?

Ik hoor graag van je.

Groetjes,
Yvonne