Op zoek naar een luxueus vakantieverblijf? Wij verhuren ons gloednieuwe appartement in Cabo Negro. Het appartement is voorzien van airco en heeft vanaf het overdekt terras uitzicht op 1 van de vele zwembaden. Geschikt voor maximaal 5 personen.
:zon02:
Het appartement ligt in het nieuwe complex Bella Vista. Het mooiste complex in Cabo Negro met prachtig panoramisch uitzicht over de baai van Cabo Negro, Martil en de bergen en op ongeveer 5 minuten van het strand van Cabo Negro. Er is 24 uurs bewaking en een huismeester is aanwezig. Het complex telt 6 zwembaden.
Interesse of wil je foto’s zien? Mail dan op h_haidour@hotmail.com
:dag:
Hallo
Waar ligt Cabo Negro? :wereld:
Hallo, Cabo Negro ligt aan de noordelijke kustlijn van de marokkaanse middenlandse zee, tussen de spaanse kolonie Ceuta en de marokkaanse stad Tetouan in. Tanger is op ongeveer 100 km.
“Tussen Ceuta en Tétouan liggen enkele van de mooiste stranden van de Marokkaanse Middellandse Zeekust. Aan de zandstranden van Cabo-Negro, M’diq (Rinkon), Restinga Smir, Kasr Ramil, Marina Smir, Marina Beach, Kabilla, Al Amin en Almina staan zowel luxehotels als bungalowparken. Onder het bewind van de sinds 1999 aangetreden koning Mohammed VI (in de volksmond ook wel M6 genoemd) zijn er grote investeringen gedaan in Tétouan, dat een geliefd vakantieoord is voor de koning en zijn familie. Met name de infrastructuur is aanzienlijk verbeterd. Het straatbeeld in de zomermaanden (juli en augustus) verschilt aanzienlijk met hoe de stad er de rest van het jaar bijligt.”
In 1913 werd Tétouan de hoofdstad van Spaans-Marokko, het door Spanje gekolonialiseerde deel van Marokko, en bleef dit tot 1921. De stad Tétouan werd heroverd in 1921 en in 1927 werd ze door Spanje bezet tot 1956. Veel mensen spreken hier nog Spaans. Ook op straatnaamborden staan nog altijd vaak namen zowel in het Arabisch als in het Spaans aangegeven. Sinds de onafhankelijkheid (1956) is Tétouan het bestuurscentrum van de gelijknamige prefectuur.
(Bron: Wikipedia)
Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag :dag:
hoi hoi
is er een appartement 10 juli tot 15 juli vrij?
kunje mij foto’s sturen naar diana_00@live.nl
mvg,
ps en je telefoonnummer voor meer vragen
Hey Diana ik heb je een berichtje gestuurd, groetjes im
Ik heb je een email gestuurd en zou graag weten of er nog plek is tussen 11 juli en 30 juli voor een weekje en voor hoeveel?