Hallo mijn naam is Mitchell en ik ben een 24 jarige jongen uit Eindhoven.
In het dagelijks leven ben ik grafisch vormgever er heb ik een grote passie voor het onbekende, het ontmoeten van nieuwe mensen en het opdoen van nieuwe ervaring! Spannend maar alleen met een goed gevoel ![]()
Op het moment ben ik single en aangezien ik over 2 maanden afgestudeerd ben is het tijd om na te denken wat ik nu wil in het leven, daar ben ik dan ook veel tijd mee kwijt de laatste tijd. Ik ga regelmatig sporten maar mijn grootste passie is fotografie en reizen. En het liefste de combinatie daarvan.
In de afgelopen 2 jaar heb ik dan ook veel kleine reizen gemaakt, maar de drang om voor een tijd ergens anders te zijn blijft er nu eenmaal. (Ik denk dat we dat allemaal wel kennen). Ik zou dan ook maar al te graag een keer echt iets anders willen doen. Richting IJsland of de Faroer IJlanden of misschien wel naar China of Japan. De meeste van mijn vrienden / kennissen denken hier dan ook totaal anders over.
Mocht je deze tekst helemaal gelezen hebben en lijkt het je leuk om in contact te komen kun je altijd een berichtje sturen!
Groet,
Mitchell