New York | reisgenote gezocht voor 5/6 dagen in de lente naar bruisend NYC

Hoi!
Ik heb zin in bruisend NYC. Ik denk aan Alicia Keys’ Empire State of Mind: City of big dreams, the city that’ll inspire you, a city famous of movie scenes, there is nothing you can’t do, if you can make it here you can make it anywhere, the concrete jungle, the streets that will make you feel brand new! Yeah! Lets go there!!
Ik zoek liefst reisgenote om ons vanaf het vliegveld in een gele taxi naar Manhattan te rijden met het hoofd in de wind uit het raam, om rond te dwalen door de straten van New York, om nieuwsgierig kleine winkeltjes en verscholen cafeetjes te ontdekken, om languit op het gras in Central Parc te gaan liggen, om de Brooklyn bridge over te lopen, om de boot te nemen naar Ellis Island, om de stad that never sleeps te zien ontwaken en slapen, om de energie te voelen, om overweldigd te worden op Broadway en Times Square, de zon zien ondergaan vanaf het dak van het Empire State Building. Camera mee, goede schoenen, goede accommodatie. Wie gaat er mee!? Ik ben man, 43 en denk aan een verblijf van 5 a 6 dagen ergens eind april, mei. Zo’n zin in! NYC here we come :slight_smile: One hand in the air for the Big City :wink:

Hey Reinier! Wat een heerlijk enthousiast bericht. New York, yesss. Staat al heel lang op mijn verlanglijstje. Heb wel een paar vrienden die ook willen, maar tot nu toe is het er nog niet van gekomen. Ik had daarom bedacht om een bezoek te combineren met de zomervakantie (september), maar een citytrip klinkt ook bijzonder goed. En eerder is natuurlijk altijd beter dan later :smile:

Ik (40 jaar) heb geen lange haren die kunnen wapperen uit het raam van een gele taxi, maar als dat geen bezwaar is… :wink:Ben overigens geen nachtbraker, het is maar even dat je het weet. Maar die zonsondergang, verkenning, terras en bij lekker weer relaxen in het gras klinken als muziek (van Alicia) in mijn oren. Een fietstocht met een gids vind ik overigens ook altijd leuk om te doen. Als je wilt, kunnen we eens afspreken om te kijken of het klikt. Laat dan maar even wat van je horen. Waar ergens in NL hangt jouw jas aan de kapstok? Groetjes, Eliza

Via Wereldwijzer app

Hoi Eliza,
Dank voor je bericht! Ik probeerde je zojuist een prive-mail te sturen maar kreeg een melding dat jouw postvak-in vol zit.
Als je die wilt legen, hoor je weer snel van mij.
Groet
Reinier

Done :slight_smile: