Nederlanders in buurt venetie

woon in de buurt van venetie, zoek mensen om af en toe gezellig een borrel mee te gaan drinken…:biggrin:

Shalom,

Denk dat je wat meer info moet geven: hobby’s,interesses etc.

Zolang je nog niemand gevonden hebt, kun je een digitale borrel nemen in het Reis-café van Wereldwijd:
http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=19

Cin cin
Arturo

Hmm, ja wat meer info zou welkom zijn! Ik vertrek binnenkort weer naar Verona om daar te gaan wonen/werken (als iemand tips adviezen heeft bij het vinden van werk in de buurt, zijn deze meer dan welkom!) en het lijkt me ook leuk om af en toe eens een borrel te drinken! En dan natuurlijk lekker in het nederlandse kunnen babbelen!

Ciao, ciao
Evelina

ciao evelina! leuk dat je gereageerd hebt op mijn borreloproep! het is natuurlijk inderdaad leuk om af en toe lekker in het nederlands te kunnen kletsen! mijn naam is meta en woon en werk in venetie…jij gaat dus in de buurt van verona wonen en werken, wat ga je precies doen, of wat wil je gaan doen? ik hoor het wel…groetjes meta

Hey!
Wat grappig dat je zo snel reageert, het zit zo… Ik wil zo snel mogelijk vertrekken richting Italia, maar ik moet natuurlijk werk hebben, wil ik daar gaan wonen! Het liefst wil ik vanuit Verona gaan zoeken, ik heb wel voorlopig verblijf weten te regelen. Dus zodra ik er ben, ga ik contact met je opnemen, ok? Misschien is het handig dat we wat gegevens uitwisselen, zodat we wat meer over elkaar weten?!

A presto! Evelina

PS voor meta:
Lachen hoor!

Hallo Meta,
Ik zag je oproep op dit forum en ik vroeg me af of je nog in Venetie woont en werkt? Zo ja mag ik je dan een prive mail sturen aangezien ik een werk gerelateerde vraag heb over Venetie en ik je even om hulp wil vragen.
Ik hoor graag van je?
Groet Judith

1 like

IK ben in Venetie in de eerste week van juni. Ik ben heel bang van alles nieuws. Maar ik doe het toch. Als je mij wilt contacteren dat is Viola. Vukmanovic@pandora.be. Dank u.