Narwastu Guest House - Jakarta - Indonesie

NARWASTU FAMILY GUESTHOUSE is a 2 storeys 9 rooms family guest house, situated in a quiet residential area south of Jakarta, within walking distance to restaurants, supermarkets, banks, ATM-s and with easy access to main roads leading to the city centre, business districts, shopping malls and recreation facilities.

GENERAL FACILITIES

Spacious living room with LCD TV with international channels, Dining Room, Free Wireless Internet Connection, Terraces, Large Garden.

GUEST ROOMS

Rooms Located Downstairs

Room # 101 : Suite room, 1 king size bed, private bathroom with shower & bathtub, private changing room, aircon, TV with international channels, working desk & chair, private veranda, no smoking in the room.

Room # 102 : Single room, 1 single bed, private bathroom, aircon, TV, working desk & chair, no smoking in the room.

Room # 103 : Single room, 1 single bed, private bathroom, aircon, TV, working desk & chair, no smoking in the room.

Rooms Located Upstairs

Room # 201 : Junior Suite room, 1 king size bed, private bathroom with shower & bathtub, aircon, TV with international channels, working desk & chair, balcony, no smoking in the room.

Room # 202 : Double room, 1 queen size bed, shared bathroom, aircon, TV, working desk & chair, no smoking in the room.

Room # 203 : Double room, 1 king size bed, private bathroom, aircon, TV with international channels, working desk & chair, no smoking in the room.

Room # 204 : Single room, 1 single bed, shared bathroom, aircon, TV, working desk & chair, no smoking in the room.

Room # 205 : Twin-bed room, 2 single beds, shared bathroom, aircon, TV, working desk & chair, no smoking in the room.

Room # 206 : Twin-bed room, 2 single beds, shared bathroom, aircon, TV, working desk & chair, no smoking in the room.
Edit

Nadere Informatie:

1 like

Jammer dat het woord “PROHIBITED” heel vaak voorkomt. :slapen:

Ha ha ha ha ha , vind je logis dat “Gokken, prostitutie, het gebruik van drugs en andere activiteiten die in strijd zijn met de wet” is “PROHIBITED” ?

Dit is slechts één regel uit jullie zeer streng reglement…:slapen:
The living room, dining room, terraces are available for receiving visitors. Guests may NOT receive visitors in his/her room without the consent of the guest house management.
Gambling, prostitution, usage of drugs and other activities that are in violation of government regulations is prohibited
Alcohol consumption in the guest house is prohibited
Smoking is prohibited in the rooms and all public spaces of the guest house, except at terraces and gardens.
Eating and drinking are only allowed in the dining room and terraces.
House pets are not allowed

Staat er ook politie voor elke deur? :vak01:Ik kijk wel ergens anders…

hahahahaha, lol2 lol2 lol2 :cheer::cheer:

Onze huisregels zijn vrij standaard en helemaal niet streng.

Hier ( http://www.buitencentrum-veere.nl/regels.htm ) is het veel strenger.

Onze huisregels zijn opgesteld teneinde het verblijf voor alle gasten zo aangenaam mogelijk te maken.

Vanaf onze opening in 2008, hebben reeds honderden gasten bij ons gelogeerd.

Tot nu toe hebben we over de uitvoering onze huisregels nog geen enkele klacht binnengekregen.

Mij zul je er niet tegenkomen…:dag:

Het lijkt wel een kazerne regime…:slapen: Tijdens al mijn reizen naar Indonesië heb ik in menig hotel gelogeerd maar nog nooit dit soort verboden gezien, behalve de waarschuwingen voor drugs en prostitutie. Altijd was er roomservice (eten op de kamer), werden er alcoholische versnaperingen geserveerd en je was vrij om visite te ontvangen zonder toestemming van de directie. Dus… “betaalde vrijheidsberoving”. Misschien normaal voor Indonesische ingezetenen maar niet voor de doorsnee Nederlander. lol2

Honderden “doorsnede” Nederlanders, Duitsers, Zwitsers, Engelsen, Amerikanen, Australiers, Canadezen etc hebben reeds bij ons gelogeerd.

Nooit een klacht over onze huisregels.:cheer::cheer::cheer:

Wellicht be je GEEN “doorsnede” Nederlander? lol2lol2lol2

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Merkwaardig die enorme grote letters, zeker gelijk proberen te krijgen. Beetje kinderachtig. Op Tripadvisor is er niets over Narwastu te vinden, nog erger; op jullie site staan er geen reacties…
Voor mij is het duidelijk, zoek iets anders. Ook doeiiiiiiiii :chin:

In Maart jl logeerde ik in dit luxe boutique guesthouse. Het is uitzonderlijk goed uitgerust met veel goede voorzieningen.

Het personeel is vriendelijk, beleefd en zeer hulpvaardig. De verhouding prijs / kwaliteit is erg goed. Het ontbijt is verzorgd.

De kamer waar ik verbleef (suite room) was heel schoon, verzorgd en erg ruim. De verse vruchten 's avonds op de kamer zijn een aangename verrassing.

In de 14 dagen dat ik hier verbleef, genoot ik vaak van een sigaret en een
flesje pils op het prachtige terras met uitzicht op de grote groene tuin.

Geen enkel probleem gehad met de huisreglementen.

Ik keer hier zeker terug.

Hé Sebastiaan was de huispolitie op vakantie of deed je het stiekum? lol2 Zie artikel 4 huisreglement.

Eindelijk iemand gevonden Narwastu? :slapen:

Einde verhaal anders wordt het vervelend.:dag:

Hier ga morgen logeren 5 dagen lang. Ben benieuwd.

Dit is mijn laatste nacht hier bij Narwastu Guest House van de totaal 5 nachten.
Mooie guest house met antieke meubelen, verzorgde kamer, perfecte hygiëne en toffe sympathieke mensen. Dank voor de hartstikke leuke verblijf en de uitstekende reistips. Ik kom zeker terug ! :cheer: